FS: 5 stk målsydde sportsjakker - Loro Piana, Ariston++ stoffer. Ca Str: 50 / 50L

Medlem
31. jan. 2011
Hei.

Jeg selger unna litt fra skapet, og har 5 dressjakker i høy kvalitet til salgs.
Alle jakkene er målsydd til meg fra butikken Skabo i Oslo. Alle jakkene er fully canvassed og med "working sleeves". Stoffene er fra de store italienske stoffleverandørene Loro Piana, Ariston, og Guabello.
De kommer med en lett paddet myk og rund skulder.

Ca. størrelse er en smal 50. Evt 50 lang. Til sammenligning er jeg omtrent 1.90 og veier 84kg, men de kan absolutt bæres av en kortere mann enn meg.
Dette er unike jakker det bare finnes et eksemplar av, og kvaliteten kan sammenlignes med Corneliani, Ermenegildo
Zegna, Canali etc. Jakkene har kostet imellom 6000-8500, og jeg ønsker 2400 per jakke. Nå, 1900 per jakke. (TS-pris). Bud vil vurderes, sålenge det er innenfor rimelighetens grenser.

Jeg tar gjerne melding på mail når det gjelder dette: espengh@hotmail.com

Bilder;

Nr. 1: Sommerjakke i ull/silke/lin fra Loro Piana. Brun med blå overruting. SOLGT

Nr. 2: S130, 220gr oxford ull av Ariston. Beige, hvit og blå ruting. Half lined.

No. 3: Ariston cashmere/wool 310gr. Blå, hvit hundetann med lysere blå overruting SOLGT

No. 4: Blå på blå ruter i s130 ull fra Guabello. SOLGT

No. 5: Grå herringbone i s130 ull/cashmere fra Ariston. SOLGT

Takk for oppmerksomheten! PS. Bytter er aktuelt. Kom med forslag!

Mvh Espen

Redigert:
2 stk solgt, resten redusert til 1900,-. Dette er siste forsøk før jeg beholder de selv :)