FS/FT: Rolex Submariner 16613 *Solgt*

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Jeg relanserer denne TS/FT etter at det har vært en tur i postgangen og innom AD. Den er papirløs og boks-løs, men med skriftlig verifisert serienummer fra Askeland Ur. Denne kommer åpenbart fra et godt hjem. Går upåklagelig, og til og med lenken er tight og fin alderen tatt i betrakning (92-93). I følge Askeland Ur i Stavanger et meget flott eksemplar! Nylig ettersett/overhalt. Ingen sjenerende riper hverken på kasse eller lenke.

Pris: 35 000,- eller bud.

Jeg velger å ta klokken med til Askeland for en prisvurdering før en eventuell re-annonsering

Da har klokken vært innom Askeland Ur i Stavanger til verdivurdering og verifisering. Ny pris er satt på grunnlag av dette.

Beklager dersom jeg forsøpler tråden din nå, men en oppjustering på 10 000 for klokken? Dersom du hadde problemer med å få solgt den tidligere er vel ikke akkurat det måten å få den vekk på ?

Det ligger også til info 2 tilsvarende klokker på finn.no til 25000. (din opprinnelige pris)

Beklager dersom jeg forsøpler tråden din nå, men en oppjustering på 10 000 for klokken? Dersom du hadde problemer med å få solgt den tidligere er vel ikke akkurat det måten å få den vekk på ?

Det ligger også til info 2 tilsvarende klokker på finn.no til 25000. (din opprinnelige pris)

...jeg hadde ingen problemer med å få solgt klokken til opprinnelig pris- men jeg hadde ikke den dokumentasjonen jeg nå besitter, på det tidspunktet. Ref. verdivurdering. OG, du forsøpler ikke tråden ;)