FS Omega Seamaster Professional 2252.50

Medlem
15. feb. 2011
Lufter interessen for en Omega Seamaster Professional 2252.50. Uten esker, manual eller sertifikat. Bærer preg av å blitt brukt i mange år, men ser fortsatt bra ut.

Bilder kan sendes på mail.
2474991339_d525c02a26.jpg

Ikke min klokke, men det er samme modellen.

Tenkte rundt 6000,- for denne. Er åpen for bud, og eventuelle bytter. Lurer du på noe, så send meg gjerne en PM!

Jeg er interessert i denne klokken, men har et par resevasjoner.

Er dette den samme klokken som du sa gikk treigt i en annen tråd?
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?5910-Omega-Seamaster-service

Fant du ut av det? Har den vært på service?

Den ser godt slitt ut, og jeg vil eventuelt ønske å bytte, eh - jeg vet ikke hva det heter på fagspråket - den snurredingsen med tall på som går rundt glasset. Hva vil det koste meg?

Jeg er fullstendig nybegynner når det gjelder ordentlige ur, så jeg trenger litt hjelp fra mer erfarne på forumet her: Hva er en fornuftig pris på dette uret?

Jeg er interessert i denne klokken, men har et par resevasjoner.

Er dette den samme klokken som du sa gikk treigt i en annen tråd?
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?5910-Omega-Seamaster-service

Fant du ut av det? Har den vært på service?

Den ser godt slitt ut, og jeg vil eventuelt ønske å bytte, eh - jeg vet ikke hva det heter på fagspråket - den snurredingsen med tall på som går rundt glasset. Hva vil det koste meg?

Jeg er fullstendig nybegynner når det gjelder ordentlige ur, så jeg trenger litt hjelp fra mer erfarne på forumet her: Hva er en fornuftig pris på dette uret?

Snurredingsen heter bezel. For pris ville jeg ringt en urmaker som fører Omega og hørt. Om klokken ikke har hatt service ila. de siste 5 årene ville jeg også førhørt meg om pris på full service med polering.

Hva som er fornuftig pris på denne klokken er det nok ikke rom for å diskutere i denne tråden, men sjekk gjerne finn.no og ebay (husk moms) for å sammenlikne pris.

Omega Seamaster Professional,quartz,blå urskive,ønskes kjøpt.

Ønsker å kjøpe Seamaster,quartz,blå skive.Mvh Trond,46556734

Ønsker å kjøpe Seamaster,quartz,blå skive.Mvh Trond,46556734

Hei tpcebu!

Tenkte jeg skulle gi deg et par tips om bruk av kjøp/salg-tråden her på forumet.

1. Budgiving gjøres via privat melding til selger, en såkalt PM. Dette kan du gjøre ved å klikke på navnet til selgeren og deretter klikke på den handlingen du ønsker å utføre.

2. Ønsker du å kjøpe noe skal det legges inn i den dertil egnede "ønskes kjøpt"-tråden. Da får du oppmerksomhet på det du kjøper og du "forstyrrer" ikke en annens salgsannonse. En salgstråd skal det normalt ikke skrives noe i dersom selgeren ikke selv sier at dette er ok.

3. For å lettere kunne sette seg inn i forumets forunderlige verden vil jeg anbefale at du leser både forumreglene og de spesifikke reglene for den enkelte hovedtråd, som f.eks. kjøp/salg-tråden.

mvh Minuteman