FS: PAM 311SOLGT

Medlem
3. juli 2010
Kjøpt ny av meg på Bjerke i desember. 99% strøken (enkelte "hår"). Alt av tilbehør og kvittering, ekstra original lysebrun rem. To paneraibøker følger med. K194/500, kjøpt ny av meg for 127000, selges 90000.

DSC_0587.jpg

DSC_0586.jpg

DSC_0577.jpg

Hvis du leser reglene for kjøp og salg, står det at man skal ha med pris.
Tror ikke du gjør det feil med å slenge opp noen bilder av den aktuelle klokken også.

Hvis du leser reglene for kjøp og salg, står det at man skal ha med pris.
Tror ikke du gjør det feil med å slenge opp noen bilder av den aktuelle klokken også.

Vel, det står at pris skal være med dersom mulig. Enkelte klokker kan være vanskelige å sette en pris på, da det gjerne ikke selges så mange av dem på bruktmarkedet, men et sånn ca. prisnivå må det kunne gå an å legge frem. Hvilken pris vil du f.eks. ikke akseptere bud under?

Bilder av den aktuelle klokken gjør seg alltid :)

Vel, det står at pris skal være med dersom mulig. Enkelte klokker kan være vanskelige å sette en pris på, da det gjerne ikke selges så mange av dem på bruktmarkedet, men et sånn ca. prisnivå må det kunne gå an å legge frem. Hvilken pris vil du f.eks. ikke akseptere bud under?

Bilder av den aktuelle klokken gjør seg alltid :)

Takk for gode råd, burde lest nøyere på reglene! Bilder og minstepris skal komme, si fra hvis annonsen ønskes slettet i mellomtiden :)

Lufter interessen for eventuelt å delfinansiere drømmeklokken (ny tur til Bjerke:p). Kjøpt ny av meg på Bjerke i desember. 99% strøken (enkelte "hår"). Alt av tilbehør og kvittering, ekstra original lysebrun rem. To paneraibøker følger med. Bilder av min klokke kan sendes på forespørsel (klarte ikke legge ut her). K194/500, kjøpt ny av meg for 127000, selges hbo 90000. Finnkode: 26808879

http://www.panerai.com/s_page.xpd?id_lingua=2&id_sezione=16&id_prodotto=7896&id_categoria=7291

Bump. Klarer verken å ta gode bilder med Nikon D90, eller legge ut de dårlige bildene. Jeg burde få tilbake skolepengene...

Noen klokker er ment for å oppleves:)

Takk for støtten, rkjersem:D Man sparer jo 37000 på et ur som er "som nytt", kjøpt hos Bjerke for 2 måneder siden. Er ikke så veldig mange av dem heller. Dette er ikke en gråmarkedgreie, men et helt ærlig salg av et supert ur for å rettferdiggjøre drømmekjøpet:)