FS: Panerai 112 J-serie (2007) ********* SOLGT! **********

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Ovennevnte klokke vurderes solgt!

Klokken er kjøpt i august 2007 i Cannes i Frankrike. Pent brukt, med de normale bruksmerkene, menn penn. Papirer (dvs. garantikort, instruksjonsmanual og Klistremerker), to stk originale remmer og et par uorginale følger med. Boksene ble dessverre lagt igjen i en søppelbøtte i Cannes på grunn av dårlig plass i bagasjen (ja, jeg ser i etterkant at dette ikke var et så taktisk valg) - men den gang trodde jeg at jeg skulle beholde klokken "for alltid": mrgreen :

112 med nydelig sandwich dial - ja, de fleste som har vært på en Paneristi GTG har vel sett den.

Prisantydning: 23.000, --

Re: FS: Panerai 112 J-serie (2007)

Risti4OnlyAShortTime, hva skjer? :mrgreen:

Anders skrev:

LOL! :D

Må søke Juice om mulig endring av nick ;) Njæ.... bruker den litt for lite og tja... er vel egentlig lei alle klokkene jeg har! Så hvorfor ikke selge unna litt og kjøpe noe (/mye) nytt isteden??

Regner med det kommer en ny Pam her Rist4life!!!!!! :roll: :)
Lykke til med salget. :)

015.jpg

HPIM2560.jpg

Her er et litt dårlig og et litt gammelt bilde! Skal få dratt frem kameraet og tatt noen nye bilder VEEEELDIG snart!

Anders skrev:
hehehe.... :mrgreen:

Det er noe me folk som skaper nick's det er vanskelig å komme unna hvis dem bytter favoritt merke....særlig hvis man tattoverer sitt "favoritt merke" å sen bytter.... :mrgreen:

Sven Bertil skrev:
Det er noe me folk som skaper nick's det er vanskelig å komme unna hvis dem bytter favoritt merke....særlig hvis man tattoverer sitt "favoritt merke" å sen bytter.... :mrgreen:

Så dumme er det vel ingen som er .......?! :mrgreen:

LOL!! :D :D
Vær snille nå gutter :)

LOL :D :D :D
Jævlig bra poengtert, Anders!!! :D :D :D

Btw: bildene er tatt for ti min siden.... og det er altså PANERAIen som er til salgs ;) Naboklokken er kun for å briefe 8)

....... og dessverre ikke min :(

Risti4life skrev:
Ovennevnte klokke vurderes solgt!
. Boksene ble dessverre lagt igjen i en søppelbøtte i cannes på grunn av dårlig plass i bagasjen (ja, jeg ser i etterkant at dette ikke var et så taktisk valg) - men den gang trodde jeg at jeg skulle beholde klokken "for alltid" :mrgreen:

Ble alt av bokser lagt igjen, også "innerboksen" :?:

Hvor lang gangtid pr. opptrekk har denne klokken?
Og har den noen form for "indikator" slik at man ikke trekker urverket i stykker når man trekker klokken?

lcaustad skrev:
Og har den noen form for "indikator" slik at man ikke trekker urverket i stykker når man trekker klokken?

56 timers power reserve - nei, ingen indikator, men når den er fullt opptrukket er det ikke mulig å trekke mer..... Den stopper om det var dette du tenkte på. Ellers er det display-back slik at man kan se urverket. For tekniske spesifikasjon etc se: http://www.panerai.com/s_page.xpd?id_lingua=2&id_sezione=17&id_categoria=33

lcaustad skrev:

I know what you`re thinking :mrgreen:

Nydelig klokke, risti! Hadde jeg hatt håndleddene til det ville jeg nok ikke nølt :D

helliot skrev:
Taktisk med tanke på tollvesenet da ;)

Kan virkelig ikke skjønne hva du mener her :D

For å si det slike, jeg angrer på at jeg ikke sendte esken i posten til meg selv ;)