FS: Raymond Weil Nabucco 7800-TCF-05207

Medlem
28. sep. 2009
Innlegg
0
Heisann, prøvde å selge en klokke her i høst uten suksess. Jeg har vært på reis i 4 mnd nå, så jeg gjør et forsøk på å selge den igjen!

Fra tidligere av så foklarte jeg at det var en Raymond Weil Nabucco 7800-TCF-05207, som jeg hadde kjøpt av en kompis av en kompis, men at jeg trodde at papirene bare var vrøvl, noe som viste seg å være sant. (hvordan og hvorfor vet jeg ikke)

Uansett, så har jeg vært hos urmaker å fått bekreftet at dette uret ikke var fake, men derimot ett fint ur i topp stand.

Klokken befinner seg på Mongstad, Bergen.

Er det andre spørsmål, skyt ivei!

Ricco!
 
Den eventuelle kjøper får selvsagt sjekke opp i om klokken er ved sine fulle fem via en urmaker osv. før eventuelt et kjøp skal forekomme.
 
ikke den beste kvaliteten, men her er noen bilder:

P2091823.jpg


P2091820.jpg
 
...et flott ur, men at time og minutt-viserene er sorte (foruten lumen-feltet) forundrer meg. På Raymond Weil sine referanse-sider er samme modell avbildet med blanke visere. På dine bilder ser også bezelringen farget ut (kan være fargestikk fra blitz), mens den skal være i samme valør som kassen. Har ditt ur karbon-detaljer på sidene av kassen?
Dette KAN være variasjoner av en og samme modell, men jeg ville gjerne ha sett et bekreftet ekthetsbevis fra AD (også med tanke på mangel på autentiske papirer...)
 
...et flott ur, men at time og minutt-viserene er sorte (foruten lumen-feltet) forundrer meg. På Raymond Weil sine referanse-sider er samme modell avbildet med blanke visere. På dine bilder ser også bezelringen farget ut (kan være fargestikk fra blitz), mens den skal være i samme valør som kassen. Har ditt ur karbon-detaljer på sidene av kassen?
Dette KAN være variasjoner av en og samme modell, men jeg ville gjerne ha sett et bekreftet ekthetsbevis fra AD (også med tanke på mangel på autentiske papirer...)

Time og minutt-viserne ser svarte ut på bilde ja, men det grunnet blits. De er blanke foruten "lumen-feltet". Bezelringen er i samme valør som kassen, blitsproblem igjen. Uret har karbondetaljer på sidene av kassen ja.

Ekthetsbevis kan jeg gå til anskaffelse av hvis du forteller meg hvordan!

Ricovero
 
Har fått inn et bud på 17.000, men dette salget ville ikke skje før i midten av mars.

Derfor går klokken til høystbudende over 13.000 fordi jeg skal ut på reis nå over helgen.

Rico
 
Den blir nå solgt til en heldig forumbruker for 11.000 imorgen med mindre noen slår til!

Rico