FS: Rolex GMT Master (pepsi) :: SOLGT::

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Min gode gamle 16750 født i 84 i Stavanger (det har jeg dokumentasjon på :) ) trenger et nytt hjem... Han er godt brukt, har noen skavanker og sår her og der etter et hardt liv i all slags vær, vind
og miljøer. MEN han har alltid vært til å stole på!! Det har vært viktig for meg!
Han har vært over vann, under vann, (er til å stole på der også) langt inn på fjellet med sovepose og minusgrader, på stranden i Frankrike med MYE plussgrader. Han har vært med på jakt, og faktisk drept :eek: .........
fugl :)

16750 får mye oppmerksomhet på fester, han har et UTROLIG drag på damer!! Det er nesten skummelt å være sammen med han ute på byen... (kan ta historiene på PM 8) )
Han liker ikke å bli tatt for hardt på, fordi han kan være litt sårbar på toppen, men det skjønner vel de fleste når han er så gammel :)

Nå er han litt grinete på meg om dagen, fordi jeg har "kikket" på noen andre :oops: . Dette liker han SVÆRT :evil: dårlig og ønsker seg bort fra meg.
Det har jeg protestert på, og sagt at han må i hvert fall gjøre opp for seg før han drar, siden han har bodd her såppas lenge og brukt så mye av min tid, og drukket så mye av min øl :D

Vi har kommet til en enighet. Han gir meg ca 25K før han flytter, minst! eller så gidder jeg ikke la han flytte. Jeg mener, visse grenser er det!!
Ideelt sett ville jeg egentlig ha mye mer, siden mange av hans såkalte "venner", som regel betaler mye mer når de flytter. Jeg har sagt, jo mer du betaler, jo fortere kan du flytte. Men ok vi får se hva som skjer.
Finnes det noen som kan ta godt vare på han og gi han omsorg og pleie ville jeg satt stor pris på det!

PS. Jeg har alltid vært veldig glad i han, og ønsker han alt vel!!

Hvis du vil ha noen grisehistorier eller personlige opplysninger om han send meg en PM :)

DSC02522.jpg

DSC02523.jpg

DSC02524.jpg

Her kan du se. Det er ikke bare øl han liker..
DSC03602.jpg

• Wow
Reaksjoner: Entropy
Re: FS: Rolex GMT Master (pepsi)

Ikke for å søle til salgsposten din;
Men det må være den beste salgsannonsen jeg har sett noen gang :mrgreen:

Okay?? ikke mye respons her (kun en som lurker litt :) )
Må jeg krype til korset å bruke finn.no...
Bud??

Det så ut som enn meget fin klokke. Har den sertifikat?

Jada, papirer og boks følger med. Alt i orden.

Send meg gjerne en PM

Ja, hadde det ikke vært for at det har blitt mye klokker det siste året og at jeg er nødt til å spare for neste handel, hadde jeg lagt inn bud i dag på den. Jeg har selv en 16750 med alt av original papirer/emballasje fra 1984, og er veldig fornøyd, men hadde gjerne hatt en til. Hvis uret ikke har dype hakk og riper burde det være oppnåelig å få 33-35. En slik klokke bør ikke selges for billig. Markedet er litt dødt for tiden, så de skyhøye prisene er unna rekkevidde nå. Hvis du ser på "www.blocket.se" og på "timegeek.dk" ligger det lignende modell til salgs.

Klokken er godt brukt, derfor ligger prisen deretter.

Ut fra bildene så likevel ikke klokken verst ut. Er du interessert i innbytte på den?

Nei, beklager. Klokken skal selges for å finansiere en ny.

Lykke til med salget:) Ps! enkelte urmakere tar også innbytte på eldre ur når en kunde kjøper nytt!