FS: Rolex Gmt Master Vintage#SOLGT#

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Selger en Rolex Gmt Vintage Gull/Stål som nettopp er kjøpt fra medlem her på forumet da et annet medlem i Rolex familien er på vei inn.

Klokken er en 1985 modell komplett med ytterboks, innerboks, tags, booklets, og originalt sertifikat. Var innom Askeland Ur i fjor til service.

Pris: 28000,-

Ta kontakt på PM eller
rkjersem@hotmail.com

47_484040754-1.jpg

47_-1214456304.jpg

Re: FS: Rolex Gmt Master Vintage

Har du rukket å prøve den på hånda da? :D Du er faen meg klokkeverdens Usain Bolt :D .

xe3l skrev:
Har du rukket å prøve den på hånda da? :D Du er faen meg klokkeverdens Usain Bolt :D .

Bare så vidt 8) Tok litt tid å få klokken, og når det dukket opp en annen lekkerbisk i mellomtiden, så må denne dessverre gå. ;)

Fatter ikke at du klarer å kvitte deg med alle lekkerbiskene du har hatt.... :?
Men, noen blir kanskje mer knyttet til sine klokker enn andre... hehe
Søker du etter "den rette" eller ...?

Stipey skrev:
Fatter ikke at du klarer å kvitte deg med alle lekkerbiskene du har hatt.... :?
Men, noen blir kanskje mer knyttet til sine klokker enn andre... hehe
Søker du etter "den rette" eller ...?

Du har helt rett, jeg prøver og prøver, men finner ikke en klokke som smelter hjertet mitt. Men håper dette skjer med den neste :) Har iallefall funnet ut med denne klokken at en Gull/Stål kombinasjon er virkelig lekker, derfor tror jeg dette er veien å gå for meg :D

Hva blir det neste da?
Hint...?
Kanskje en du skulle laget en avstemning med flere alternativer...hehe...

Stipey skrev:
Hva blir det neste da?
Hint...?
Kanskje en du skulle laget en avstemning med flere alternativer...hehe...

Hehe, har allerede laget en kjøpsannonse, så det blir nok en Rolex Submariner 16613, om ikke noe annet spennende plutselig skulle dukke opp :)

Beklager å hakke din annonse Rkjersem.....men jeg må bare le........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Du er flippernes ukrønte konge........er det ikke på tide vi krøner deg nå?!

Sven Bertil skrev:
Beklager å hakke din annonse Rkjersem.....men jeg må bare le........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Du er flippernes ukrønte konge........er det ikke på tide vi krøner deg nå?!

Trodde jeg allerede var det jeg ? :D

Bare å krøne i vei :D

#BUMP#

Kom igjen folkens, dette er en enestående mulighet, ikke lett å få tak i en slik klokke komplett med papirer. :)

Veeeel, det er vel en sannhet med visse modifikasjoner, all den tid du selv akkurat har kjøpt det :D

K-man skrev:
Veeeel, det er vel en sannhet med visse modifikasjoner, all den tid du selv akkurat har kjøpt det :D

Forstår ikke helt den der? Er vel strengt tatt ikke mange komplette 1985 modeller GMT TT som er til salgs i Norge? Jeg har iallefall ikke kommet over mange... :)

Det er vel det samme uret du kjøpte for en langt lavere pris på finn.no nylig. Så "fridde" du til Tidssonenes medlemmer for å kjøpe en Rolexboks, for så å legge "hele pakka" for salg på samme sted :roll:

Vi fisker vel alle i den samme lille dammen her, tror jeg ;)

No offence...

K-man skrev:
Det er vel det samme uret du kjøpte for en langt lavere pris på finn.no nylig. Så "fridde" du til Tidssonenes medlemmer for å kjøpe en Rolexboks, for så å legge "hele pakka" for salg på samme sted :roll:

Vi fisker vel alle i den samme lille dammen her, tror jeg ;)

No offence...

Dette stemmer ikke, boksen og alt utstyret er komplett fra 1985, originalt til klokken. Men klokken er den samme som ble solgt av et TS-medlem via FINN.NO ja.