- Medlem
- 12. mai 2012
Selger min fantastiske Zenith striking 10th i roségull, da jeg vil oppgradere litt. Zenithen min er nr 76/500. Klokken er vanskelig å få tak i, aldri vært solgt i Norge, Tidemann klarte ikke å få noen. Kjøpt hos autorisert forhandler i Amsterdam i 2011. Har rotet bort kvitteringen, men fikk den taksert nå (september i år) hos Alf Lie til 150000, og den er forsikret for det beløpet pt. Fortsatt tid igjen på Zeniths internasjonale garanti. Klokken er pent brukt, noen merker har den fått, det er nesten uunngåelig med en gullklokke, men klokken fremstår som ny på armen. Originalremmen er brun krokkodille med gullspenne, kan bestilles i sort fra Zenith, og etterhvert skal de også lage gullenke. Har orignal boks, papirer og garantikort.
Jeg hadde problemer med å laste opp bilder, sikkert pga firewallen min, men det er jo svært lett å finne bilder på zenithwatches.com eller ellers på nettet.
PM med tilbud eller kommentarer, tenkte meg i 85k, som altså er 65k mindre enn forsikringsverdien. Happy bidding.
Klokken befinner seg i Oslo.
NY PRIS 80000!
Jeg hadde problemer med å laste opp bilder, sikkert pga firewallen min, men det er jo svært lett å finne bilder på zenithwatches.com eller ellers på nettet.
PM med tilbud eller kommentarer, tenkte meg i 85k, som altså er 65k mindre enn forsikringsverdien. Happy bidding.
Klokken befinner seg i Oslo.
NY PRIS 80000!