FSOT: Breitling Avenger Skyland**SOLGT**

CHH

Medlem
2. sep. 2009
Innlegg
26
Sted
Jar
Har en Breitling Skyland med sort skive jeg vurderer å selge eller bytte. Kanskje aller helst bytte.
Har kun skinnrem og gummi til denne og skulle gjerne hatt en klokke hvor jeg også kan ha lenke. Savner det etter at jeg har hatt denne i to år uten lenke.
Derfor ønsker jeg å se om noen har noe de ønsker å bytte mot, eller om jeg kan få en god pris for den slik at jeg har penger nok til å kjøpe meg noe annet spennende.
Men jeg har på ingen måte noe behov for å selge så skambud har ikke noe for seg. Om ingen vil bytte eller kjøpe beholder jeg den en stund til.

Klokken er fra september 2007. Kjøpt ny i Norge. Har alt av papirer og bokser.
Klokken kommer som sagt med både gummirem og skinnrem, begge i sort.
Den har vært i daglig bruk så lenge jeg har hatt den med noen lengre pauser av og til hvor jeg har brukt andre klokker. Har noen bruksmerker, men fremstår etter mine øyne som en fortsatt veldig pen.

Vet ikke helt hva slags verdi en slik klokke har i dag ettersom det ikke ligger mange av disse ute. Vet at Super Avenger har samme butikkpris og de selges det en del av. Denne er da litt mindre enn SA slik at denne er 45,4 mm. Prøver derfor med å legge denne ut for 18 000,-
Som sagt er jeg da mest på jakt etter å finne noe å bytte til så kom gjerne med forslag, men da helst med en som har lenke.

Ta kontakt om det skulle være noen spørsmål.
Flere bilder kan tas og legges ut om ønskelig.

P1030797.jpg


P1030798.jpg


P1030800.jpg


P1030801.jpg


P1030802.jpg


P1030803.jpg


P1030804.jpg