FSOT: Omega PloProf -Solgt! .....................
Sven Bertil Medlem 11. juli 2008 Innlegg 270 Sted Kalmar 22. jan. 2010 #1 FSOT: Omega PloProf -Solgt! .....................
Sven Bertil Medlem 11. juli 2008 Innlegg 270 Sted Kalmar 22. jan. 2010 #3 Har ikke fått noen mail av deg og din innbox er full så jeg kan ikke sende PM til deg ........det er noen utfordringer med nye tidssonen.........
Har ikke fått noen mail av deg og din innbox er full så jeg kan ikke sende PM til deg ........det er noen utfordringer med nye tidssonen.........
rkjersem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.941 Sted Ålesund 23. jan. 2010 #4 Du har jo blitt en værre flipper enn meg du Sven Bertil :grin:
Sven Bertil Medlem 11. juli 2008 Innlegg 270 Sted Kalmar 23. jan. 2010 #5 Hehe...det vet jeg ikke helt.... Jeg tok ikke imot Ploprof for å beholde den......uten for å selge en annen jeg hadde......jeg har blitt en som trekker til seg bytter dessverre! Du er fortsatt the Greatest!
Hehe...det vet jeg ikke helt.... Jeg tok ikke imot Ploprof for å beholde den......uten for å selge en annen jeg hadde......jeg har blitt en som trekker til seg bytter dessverre! Du er fortsatt the Greatest!
Sven Bertil Medlem 11. juli 2008 Innlegg 270 Sted Kalmar 25. jan. 2010 #6 Klokken er reservert til torsdag! .........
K K-man Medlem 30. sep. 2008 Innlegg 102 Sted Bergen 1. feb. 2010 #7 Gikk det under hammeren eller hur?
Sven Bertil Medlem 11. juli 2008 Innlegg 270 Sted Kalmar 1. feb. 2010 #8 Vi fikk ikke til et møte på torsdagen..... ...siden kjøper er i Sverige prøver vi litt senere i februar... Hvis noen her inne er interesserte så send meg en PM så kan jeg holde dere opptatert i salget.
Vi fikk ikke til et møte på torsdagen..... ...siden kjøper er i Sverige prøver vi litt senere i februar... Hvis noen her inne er interesserte så send meg en PM så kan jeg holde dere opptatert i salget.