Lukter jålebukk..
Men hvorfor har Buzz Aldrin tre?
Vis vedlegg 171416
Men hvorfor har Buzz Aldrin tre?
Vis vedlegg 171416
Kan ikke sammenligne Norman med Fidel hverken i taktiske utfordringer eller bruken av 2 klokker.Samme med Fidel. En Rolex på Moskva-tid og en på Havanna-tid. Sub og DJ(?).
Definitivt. Ute i de mer avsidesliggende delene av verden, så er det fremdeles U.S. Dollar, gull, diamanter og Rolex som funker hvis det blir kritisk. Merkelig nok, kan man jo si.@BigT Dette er vel kjent for å være en av fordelene med Rolex , dei er lettomsettlige i krisesituasjoner
Dette, derimot, blir helt feil.
Mulig med et illustrasjonsbilde? Fikk denne løsningen nedstemt hos CEO men har lyst til å hive meg på søvntracking/fitpaytrenden så mulig jeg nedlegger vetoPam 112 på venstresiden,
Fitbit snudd innover på høyresiden.
Ser kanskje knoll ut, men fitbit'n ser mer ut som er armbånd per nå.
Håper SmartClasp blir en ting i fremtiden, så er problemet løst...
Mulig med et illustrasjonsbilde? Fikk denne løsningen nedstemt hos CEO men har lyst til å hive meg på søvntracking/fitpaytrenden så mulig jeg nedlegger veto
Kjører samme løsning, funker bra det. Vel og merke en av de små, unnselige av type Alta HR, blir omtrent som et armbånd.Mulig med et illustrasjonsbilde? Fikk denne løsningen nedstemt hos CEO men har lyst til å hive meg på søvntracking/fitpaytrenden så mulig jeg nedlegger veto
Pam 112 på venstresiden,
Fitbit snudd innover på høyresiden.
Ser kanskje knoll ut, men fitbit'n ser mer ut som er armbånd per nå.
Håper SmartClasp blir en ting i fremtiden, så er problemet løst...
Det er andre også som bruker en på hver hånd
Vis vedlegg 171412