Gårsdagens klokke

Noe må man jo gjøre når man ikke er på GTG.

GOPR0075_zpsf0f0f6b9.jpg
 
Bryter vel noen regler nå, her må vi litt lenger tilbake enn i går. I dag er en av dagene jeg savner denne - ikke så rart egentlig.
 
Kjære alle TS - ere.

I morgen har denne tråden eksistert i et år. For de som ikke har skjønt det, var dette ment som en (flau) 1. aprilspøk AKA aprilsnarr... Man må kanskje lese første innlegg for å skjønne det.

Når det er sagt, eller kanskje skrevet, så må jeg si at det er morsomt å se at tråden faktisk har fått egne ben å stå på. Det er i seg selv ikke så dumt å ha den tydeligvis, var bare mangelen på essens som jeg dengang fant litt....... morsom.

Nå håper jeg at jeg ikke ødelegger den gode (for den er virkelig god) trenden med å poste i gårsdagens klokke...

Hvem vet, kanskje det kommer en "forrige ukes" klokketråd... Til da, fortsett å bruke denne til herlige klokkebilder av gårddagens ur.

:)
 
Gårsdagens klokke går litt lengre tilbake. Rett før påske tok jeg bilde av min vintage omega, men før jeg klarte å poste bildet stoppet den. Og tur til min lokale trollmann avdekket sannheten, den var blitt most innvendig og ikke anbefalt reddet. Buuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuu...

Så her kommer det siste bildet før fjernarkivet tok over......
Får bruke det jeg kan i fremtidige prosjekter.

CE7E85E0-2B8C-4112-B53A-85FEAADBC2B2_zpsstpe8yxb.jpg