Gårsdagens klokke

@flyback Wow, det bildet hadde jeg ikke sett før nå. Råbra! Skikkelig stemningsfullt og bra komponert, keep it up! Digger hvordan plexiglasset bygger over bezelen på disse gamle subene. :)

Redigert av en moderator:
8857893044_3e0ac3ed08_b.jpg

Polerte bil i går for en kompis, skx007 med lenke fra Wjean @ ebay.

For en herlig og frisk kombinasjon! Dette var kjempekult, @Minuteman:D

Redigert av en moderator:
Til tross for at denne tråden vel ble startet som en aprilsnarr (?) har den din sin verdi for oss med dato på klokka og som derfor ikke kan jukse seg inn i dagens klokke-tråd.

Fra Tjuvholmen i går kveld mens jeg ventet på mine kollegaer, sol, pils, glade mennesker og mange fine klokker:
DSC_0543_zps3350b67a.jpg

Siden klokken er på utlån så måtte jeg bruke noen dager gammelt bilde. Håper ingen tar seg nær av det.

Var på en veldig hyggelig tilstelning i går arrangert av Otteren. Det ble presentert nyheter fra IWC, Breitling og Omega. Mye snacks, men spesielt to som jeg kunne like:

IWC Ingenieur Double Chronograph i titan. Bøs størrelse, men behagelig. Litt skuff at det bare er en 7750 med inhousemodul til den stive prisen, men jeg liker designet:

Omega har oppdatert SMP Chronoen. Synes spesielt bezelinserten var tøff:

Den nye 40mm Ingyen prøvde jeg også. Helt klart godkjent. Artig at den også kan leveres med gummirem !

Denne fikk prøve seg i sollyset i går.Syns den fortjente det etter mange år i mørket.

Denne fikk endelig en smak av sommer etter 30-40 år ubrukt i en skuff. Skal ta den med til en urmaker for å få den overhalt ved første anledning.

9221695026_63f3561e48_z.jpg

Del 2 i føljetongen "matchende kilometerstand og ref.nr."
Det blir nok en stund til neste gang den anledningen byr seg. :p

7E2B8C0C-23D2-4BE2-9EBB-F9C51DCC0269-11071-000010B76027C955_zps14ca8e93.jpg
[/IMG]

Mange kalde i går, i dag var nok en bekreftelse på at jeg har blitt gammel:(

Snowflake in Paris

IMG_20130714_140914_zps1a37fb3b.jpg

Lå plutselig merke til at "dagens klokke"-tråden måtte ha dagens klokke, så her er gårsdagens SGBA011 som jeg fikk prøve. Flott å se sekundviseren gli over skiven :)