Gøyeste klokkekjøp for hver 10-tusing…

Hvor gøyale de er, vet jeg ikke, men mye klokke for pengene:

Orient mako usa, Oris aquis date
Tudor black bay
Tudor north flag
IWC portuguese chrono
Zenith el primero tricolor
Rolex explorer ii polar
IWC portuguese 7-days
Vintage sub/gmt
Vacheron Constantin Overseas Chrono
Rolex deep sea blue

Stort sett basert på cirka bruktpriser..

• Liker
Reaksjoner: Balongum og bjojo
Oi, den var vanskelig.. Personlig er eg ikkje fan av urskiva på den du lenka til, samtidig som eg føler bronsen er eit meir "levande"/spennande materiale..Så hadde nok valgt Brashear der..

Eg er ein divertype, så Nomos hadde gått ut glaset. Black Bay er kul, men Pelagos er kulare synes eg.Er svak for snowflake visarane og blåfargen på den eine modellen.

Svært subjektivt,men ærlig:p
Å velge mellom blå Pelagos og Brashear; det tør eg ikkke tenke på for da får eg migrene! ;):p

For å gjøre det hele enda verre slenger jeg ut enda et forslag : Tudor Black bay bronze :D

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Balongum
Morsom liste! Du nevnte Speedmaster, men fullførte ikke. Jeg mener speedy absolutt er en "gøy" klokke å kjøpe. Versjonen som bør anbefales er enten er brukt 3570, eller ny 311.30. Det er i all hovedsak samme klokke, med forskjellig lenke. Altså;

40': Omega Speedmaster (3570, 311.30)

Be deretter kompisen om å gå hjem for å se Apollo 13, og begynne googlingen. De vil garantert føle at de har kjøpt noe gøy!

• Liker
Reaksjoner: Balongum
Morsom liste! Du nevnte Speedmaster, men fullførte ikke. Jeg mener speedy absolutt er en "gøy" klokke å kjøpe. Versjonen som bør anbefales er enten er brukt 3570, eller ny 311.30. Det er i all hovedsak samme klokke, med forskjellig lenke. Altså;

40': Omega Speedmaster (3570, 311.30)

Be deretter kompisen om å gå hjem for å se Apollo 13, og begynne googlingen. De vil garantert føle at de har kjøpt noe gøy!

Takker! Jeg må definitivt lese meg opp på speedy!