Jeg må ærlig innrømme at jeg tar imot flere G. Gekko-innlegg med åpne armer. En god latter forlenger livet, er det ikke det man sier? Synes for øvrig at konseptet "gruppeonanerende påfugler" er veldig spennende, og skulle egentlig ønske at slike dyr fantes. Da hadde det blitt safari innen kort tid.
Du får ta deg en tur på Rolex-GTG i morgen Om den ikke er avlyst da, etter den siste tidens "avsløringer"
Nei, huff, det hadde vært pinlig og litt trist når jeg ikke er besittelse av en eneste Rolex. Men jeg synes kanskje G. Gekko skulle vært invitert.
Ikke lenge etter at jeg traff min kone i 2001 satt vi å bladde i et gammelt album fra en ferietur jeg var på tilbake på slutten av 80-tallet. Og mens vi satt der å bladde oppdaget jeg at jeg hadde på meg samme T-skjorten som på bildene. Jeg må vel innrømme at det var drit flaut ja
Hahaha..! Utrolig at du ble gift, egentlig... Har du den på i dag også?
Nei, jeg innså at jeg måtte skjerpe meg en smule og det var siste gangen den ble brukt
ps. HerrUr, snakker vi passaround på den t-shorten?
Jeg er redd ingen av disse plaggene tilfredsstiller vår nye venns standard. Jeg påførte meg derfor mitt peneste ur, barberte fippskjegget både oppe og nede, og tok bildet nedenfor. Med det tipper jeg behovet for helfigurbilder er dekket for all fremtid.