Galskap?

Medlem
23. mars 2017
Sted
Drammen
Hei!
Har nylig blitt alt for interessert i klokker. Begynte å samle på en haug kule, men rimelige klokker. Problemet er at jeg aldri får brukt dem så nå selger jeg unna og ønsker meg 2-3 klokker jeg skal bruke.

Så til spørsmålet. Jeg har blitt veldig betatt av Rolex day date. Forsøkte å finne en Tudor i hel gull, men det viser seg vanskelig. Men er det "mulig" å ha en day date som bruks klokke? Eller blir den bare ripete og fæl og mister verdi?

Takk for alle svar, og setter veldig pris på innspill hvis jeg burde se på noe annet enn det nevnt over.

Den blir i mine øyne for pen til å brukes dagelig! Men kan sef brukes! Den passer til pent/casual! Rolex taper seg ikke i verdi uansett! Blir den ripete og godt brukt må du bare vurdere service/polering før salg!

Takk for hyggelige svar og ikke minst hyggelig velkomst. Jeg vil helst ha en birth year, men på finn er det nærmeste jeg kommer en fra 1981 (for så vidt da jeg ble lagd hvis man skal være pinlig nøyaktig), ellers så tenkte jeg å se om jeg fant en i Tyskland eller noe da jeg skal kjøre gjennom til sommeren.

• Liker
Reaksjoner: holmby