Tja....Hva skal man si? En mildt sagt spesiell klokke som absolutt ikke stealth'er under radaren
Husker da jeg hadde maken for mange år siden og minnes hvor gøy dette var! Ønsket og kjenne litt på den følelsen igjen.
Være litt gal, og eksentrisk hva gjelder horologiske gleder.
Faren men slike klokker er at man fort kan gå litt lei......Men ikke denne gangen(sikkert!!)
Klokka er i NOS tilstand, og en skikkelig rampegutt.
Den originale Bund-remmen løfter frem skiva og forteller historien dypt under nordeuropas feteste doom
En god og fin opplevd kvalitet på butterfly låsen, som forankrer 'bandittet' i en tykk og god lærreim.
Lesbarheten på skive er veldig viktig for meg, her er den tilnærmet null........Så kompromiss ble inngått på oppløpssiden.
Boxen er en egen historie, en tung trebox med skikkelig sjørøverbeslag på.
Var faktisk gøy og åpne! Måtte vri beslaget og 'virkelig' jobbe.
Ble litt sånn #FangenePåFortet stemning i stua
Kommer bilder straks......
Husker da jeg hadde maken for mange år siden og minnes hvor gøy dette var! Ønsket og kjenne litt på den følelsen igjen.
Være litt gal, og eksentrisk hva gjelder horologiske gleder.
Faren men slike klokker er at man fort kan gå litt lei......Men ikke denne gangen(sikkert!!)
Klokka er i NOS tilstand, og en skikkelig rampegutt.
Den originale Bund-remmen løfter frem skiva og forteller historien dypt under nordeuropas feteste doom
En god og fin opplevd kvalitet på butterfly låsen, som forankrer 'bandittet' i en tykk og god lærreim.
Lesbarheten på skive er veldig viktig for meg, her er den tilnærmet null........Så kompromiss ble inngått på oppløpssiden.
Boxen er en egen historie, en tung trebox med skikkelig sjørøverbeslag på.
Var faktisk gøy og åpne! Måtte vri beslaget og 'virkelig' jobbe.
Ble litt sånn #FangenePåFortet stemning i stua
Kommer bilder straks......
Redigert: