Gammel, billig Daytona på Finn.

Dette var vel den som ble lagt ut av en ballettdanser eller noe i den duren tidligere?

Stemmer. Jeg har kommunisert mye med selgerne av denne, sett høyoppløselige bilder, og min foreløpige konklusjon (uten å ha sett klokken) er at dette er genuint. Selger og klokkens historie fremstår som pålitelige. Har slått tanken fra meg selv, men det hadde vært hyggelig om noen på sonen slo til. Prisen bør nok ned noe, i min mening.

Stemmer. Jeg har kommunisert mye med selgerne av denne, sett høyoppløselige bilder, og min foreløpige konklusjon (uten å ha sett klokken) er at dette er genuint. Selger og klokkens historie fremstår som pålitelige. Har slått tanken fra meg selv, men det hadde vært hyggelig om noen på sonen slo til. Prisen bør nok ned noe, i min mening.
Har du prøvd å få prisen ned? Hvilken respons fikk du? Kunne godt tenkt meg denne, men ikke for 200 k. Kanskje for litt over halvparten.

Har du prøvd å få prisen ned? Hvilken respons fikk du? Kunne godt tenkt meg denne, men ikke for 200 k. Kanskje for litt over halvparten.

Nei, jeg har ikke forsøkt meg på pruting :) Ville gjort det om jeg var seriøst interessert. Selger kjenner meget godt bruktprisene i Italia, og vil nok selge den til en profesjonell forhandler før de godtar en lav pris. Vil også regne med at de profesjonelle her i Norge har vært i kontakt. Kan ikke tenke meg at denne vil gå for under 175 i Norge.