Gammel kjenning tilbake i varmen

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Sted
Asker
Kjøpte en lik i 2011, og var utrolig fornøyd med den. Men, omtrent samtidig begynnte jeg å konsolidere samlingen min betraktlig, så den endte opp med å bli flippet. Siden da har jeg tenkt at en slik må jo inn i samlignen igjen, da det er den perfekte beater. For meg er nemlig en beater klokken du kan bruke til alt, uten å få føling om den får noen bruksmerker. Og, uavhengig av hva enkelte medasylanter mener, så er og blir en Sub aldri en beater for meg. Har ALT for mye OCD til å takle det gitt.
Og når det i tillegg dukket opp en som alt hadde litt battle scars her på sonen (som også ville være instrumentell i å gi boenna_69 sin første Reverso, OG stoppe galskapen hvor Guybrus Threpewood sitt eksemplar bare ble liggende usolgt (Ohh the horror!)
Ja da var det en no-brainer

And with that, I give you the Dievas Vortex
Her er forøvrig link til en litem review jeg gjorde av klokken jeg selv kjøpte i 2011, riktignok på et annet forum, men facts er de samme der som nå;) For de som gidder bruke tid på slikt.
http://www.timetechtalk.com/forum4/22640.html

Hadde bøtter og spann med bilder av den første jeg hadde, som jeg tenkte legge inn her ...men ser plutselig at det er ryddet drastisk og brutalt i photobucketen min, så der var det fint lite gode bilder av den igjen gitt. Så får vel ta noen nye, og fylle inn her :)

Gratulerer med en skikkelig Diva!
Fankern, er vel det motsatte av diva denne skal være! Dievas skulle det være!

Gratulerer. Som du vet, så deler jeg dine synspunkter ad. OCD :D Når det gjelder Vortex, så gir det meg hovedsakelig assosiasjoner til en skikkelig hestekur :mrgreen:

Lurer på om ikke er denne jeg hadde innom samlingen. Artig sak dette og sannerlig en kul beater med mye sjel, grattis

Lurer på om ikke er denne jeg hadde innom samlingen. Artig sak dette og sannerlig en kul beater med mye sjel, grattis

@adamskater det er det nok. Har gått runden her innen denne ;) Artige er at siden jeg fikk den, så har den fått dessidert mest armtid her. Brukte Daytonaen ifm noe familiestyr i går, men skiftet fort tilbake til Vortexen når jeg kom hjem. Så MYE klokkeglede for pengene her ja:)

Redigert av en moderator:
Gratulasjoner :)
Når man får noe bra samtidig som man hjelper flere andre i nød må man jo føle en indre tilfredsstillelse eller hva?:confused: