Kjøpte en lik i 2011, og var utrolig fornøyd med den. Men, omtrent samtidig begynnte jeg å konsolidere samlingen min betraktlig, så den endte opp med å bli flippet. Siden da har jeg tenkt at en slik må jo inn i samlignen igjen, da det er den perfekte beater. For meg er nemlig en beater klokken du kan bruke til alt, uten å få føling om den får noen bruksmerker. Og, uavhengig av hva enkelte medasylanter mener, så er og blir en Sub aldri en beater for meg. Har ALT for mye OCD til å takle det gitt.
Og når det i tillegg dukket opp en som alt hadde litt battle scars her på sonen (som også ville være instrumentell i å gi boenna_69 sin første Reverso, OG stoppe galskapen hvor Guybrus Threpewood sitt eksemplar bare ble liggende usolgt (Ohh the horror!)
Ja da var det en no-brainer
And with that, I give you the Dievas Vortex
Her er forøvrig link til en litem review jeg gjorde av klokken jeg selv kjøpte i 2011, riktignok på et annet forum, men facts er de samme der som nå For de som gidder bruke tid på slikt.
http://www.timetechtalk.com/forum4/22640.html
Hadde bøtter og spann med bilder av den første jeg hadde, som jeg tenkte legge inn her ...men ser plutselig at det er ryddet drastisk og brutalt i photobucketen min, så der var det fint lite gode bilder av den igjen gitt. Så får vel ta noen nye, og fylle inn her
Og når det i tillegg dukket opp en som alt hadde litt battle scars her på sonen (som også ville være instrumentell i å gi boenna_69 sin første Reverso, OG stoppe galskapen hvor Guybrus Threpewood sitt eksemplar bare ble liggende usolgt (Ohh the horror!)
Ja da var det en no-brainer
And with that, I give you the Dievas Vortex
Her er forøvrig link til en litem review jeg gjorde av klokken jeg selv kjøpte i 2011, riktignok på et annet forum, men facts er de samme der som nå For de som gidder bruke tid på slikt.
http://www.timetechtalk.com/forum4/22640.html
Hadde bøtter og spann med bilder av den første jeg hadde, som jeg tenkte legge inn her ...men ser plutselig at det er ryddet drastisk og brutalt i photobucketen min, så der var det fint lite gode bilder av den igjen gitt. Så får vel ta noen nye, og fylle inn her