Gave til kona - innspill på disse?

Den siste der, med hvit skive, må du holde deg unna. Ser jo ut som at diamantene sitter skjevt
 
Rolex Oyster Date 1500 med hvt "diamant skive" er falsk, i hvert fall er skiven uoriginal. Tror aldri at Rolex ville skrevet "T Swiss T" med så store fonter.
 
  • Liker
Reaksjoner: time
Kjøp heller 36mm DateJust så kan du låne den av og til :) Føler hvertfall den størrelsen ser veldig bra ut på en dame. Stor nok til at det ser litt ekstra kult ut men ikke for stor.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Hei !

Hos oss var det 36 mm som falt i smak. Kikket på de mindre variantene, men det trigget ingen interesse.
 
Jeg mener også begge er litt overpriset. For 18-20k bør du få en 36mm Datejust av eldre årgang i grei stand.
 
Kanskje det viktigste med hele kjøpet er å finne ut av hva hun faktisk ønsker seg? Er ikke så vanskelig å lure det ut av de.
Hadde jeg for eksempel spurt min bedre halvdel; "hva synes du om at jeg kjøper meg (ikke alle fruentimmer skjønner forskjell på dame- og herreur) en slik .....?", hadde jeg kanskje sluppet å selge gaven med tap noen uker senere. Dette gjalt en '02 yachtmaster 29mm platinum, som til og med symboliserte året vi ble sammen.
Jeg viste henne en herremodell av denne hvorpå hun repliserte; "jeg kunne aldri gått med noe slikt, oser jo yacht-kjerring av sånt!" :p
Og se så, den dag i dag går hun fortsatt, like fornøyd, rundt med sin rimeligere Citizen, kjøpt på salg i karibien for mange år siden ;)