Gavehjelp

Jeg var å prøvde Certina DS Action i dag. Den kostet 5000DKK, med andre ord vil den være noe rimeligere i Norge. Det må jeg si var særdeles mye klokke for pengene, og en bedre gave skulle jeg letet lenge etter. Den kommer i både titanversjon, og stålversjon, hvor jeg likte den sistnevnte best.

Noen dårlige bilder jeg tok:

Stålversjon:
bilde2-3.jpg

bilde3-1-1.jpg

Titanversjon
bilde1-4.jpg

Link:http://www.certina.ch/Collection/Gent-Automatic-Collection/DS-Action.aspx?m=1

Digger den der! Utrolig value for the money. Har prøvd den i butikken og den er nice!

Jeg tror at den letteste måten å frelse en hedning på er ved å gi vedkommende et mekanisk ur med pleksi på baksiden. På den måten forelsker han seg i urverket og har noe fasinerende å vise bekjente på arbeidsplassen.

Likte Tissoten som Guybrush presenterte

Forøvrigt synes jeg dette var et godt valg, men dersom det er sannsynlig at bursdagsbarnet skal få en interesse for klokker senere, så vil han sette veldig pris på en automatisk klokke ( det er noe med å gutter å mekaniske ting, ref trendguiden i VG ;) )

Tilsvarende modell med mekanisk urverket vil koste ca 6500kr inkl mva og fortollingsgebyr.
Tatt i betraktning at mottaker av denne klokken er rundt 60, så tror jeg jaggu vedkommende har en viss erfaring med mekaniske ur fra før..... Jeg vet for øvrig fra før at det ikke er så nøye om uret er mekanisk eller quartz (jeg snakker tross alt klokke med alle uavhengig om de er interesserte eller ikke....), dette er en praktisk mann som bare vil se hva klokken er.

Jeg var å prøvde Certina DS Action i dag. Den kostet 5000DKK, med andre ord vil den være noe rimeligere i Norge. Det må jeg si var særdeles mye klokke for pengene, og en bedre gave skulle jeg letet lenge etter. Den kommer i både titanversjon, og stålversjon, hvor jeg likte den sistnevnte best.

Link:http://www.certina.ch/Collection/Gent-Automatic-Collection/DS-Action.aspx?m=1
Den der er kjempekul, og good value! Helt klart en aktuell kandidat som i øyeblikket blir presentert for beslutningstakerne.

Tatt i betraktning at mottaker av denne klokken er rundt 60, så tror jeg jaggu vedkommende har en viss erfaring med mekaniske ur fra før..... Jeg vet for øvrig fra før at det ikke er så nøye om uret er mekanisk eller quartz (jeg snakker tross alt klokke med alle uavhengig om de er interesserte eller ikke....), dette er en praktisk mann som bare vil se hva klokken er.

Den der er kjempekul, og good value! Helt klart en aktuell kandidat som i øyeblikket blir presentert for beslutningstakerne.

Jeg leste ikke godt nok. Trodde det var en ung mann. Beklager, og nå må nok si meg enig med deg Krille.

Her er det bare å legge inn bilde av min Certina DS First igjen.
40mm, safir, vanntett til 200, dressy, sporty - det komplette ur for 4600,- veil hos AD i Norge.
021.jpg

005-1.jpg

030.jpg