Jeg oppdaget den der etterhvert jeg også. Nå er vel "Vladde" på farten.
@Edzilla , rekner med du kom deg ut før det raste eller du satsa på shorting.
Ser ut som om Apple tar opp jakten på Garmin med nye Apple Watch Ultra.
Ultraen er faktisk den første Applewatchen som jeg synes er pen. Gjør seg med crownguards og litt mer firkantet design. Prisen er relativ høy, men paradoksalt nok er den lav i forhold til high end Garminklokker hvor prisingen har gått helt av skaftet.
Ser også ut som Ultra er den første som faktisk kan konkurrere med Garmin når det gjelder treningsfunksjonalitet. Kjøpte en AW serie 7 tidligere i år. Den røk ut igjen rimelig fort gitt. Alt for slitsomt med så mye notifications på håndleddet, syntes det ble ekstremt distraherende. Ble tilbake til gamle Garmin Fenix 3 for min del. Brukes kun til trening da.
Oppimot 10K for en klokke er hårreisende.. har jo klokken på mobilenSer ut som om Apple tar opp jakten på Garmin med nye Apple Watch Ultra.
Villet utvikling, dessverre.
Jeg var mer engelsk enn norsk som barn og har elsket England siden, og sier dette med sorg: England har blitt et drittland.
Hva mener du, hvem er det som vil ha mer ran? Og utviklingen viser jo at det jevnt over har blitt færre ran de siste årene.Villet utvikling, dessverre.
Jeg var mer engelsk enn norsk som barn og har elsket England siden, og sier dette med sorg: England har blitt et drittland.
Hvorfor vil politikerne i London/UK at det skal bli flere ran? Hvordan i så fall får de dette til?Politikerne, åpenbart.
Færre ran noe sted i Vesten? Sorry, det blir jeg nødt til å tro at er svært kreativ bruk av statistikk, og så får du heller kalle meg konspirasjonsteoretiker.
Du kaster ut en helt meningsløs påstand ("UK-politikere vil at det skal bli flere ran", fortsatt uklart for meg hvordan du mener de gjennomfører dette i praksis) som er stikk i strid med fakta - helt enig i at det ikke er noen vits i å diskutere videre da.Jeg er fullt klar over hva offentlig tilgjengelig statistikk sier, og må påpeke at reduksjonen er i anmeldte og loggførte ran.
Dette er egentlig ikke noen vits i å diskutere, men jeg klarer likevel ikke å la være å komme med en anekdote: I 1991-92 kunne man sovne dritings på en benk i Spikersuppa på lørdag kveld og våkne søndag morgen med lommebok og klokke.