Generell snikksnakk

@Hopalong ?
Skal du til Oslo Motorshow?
1000014290.jpg

8

• Liker
Reaksjoner: Friks
Trenger et en rimelig garderobeløsning og driver å ser litt på hva som finnes. Det blir fort relativt kostbart når man begynner å spesialtilpasse løsninger. Jeg har ikke det helt store behovet, men ønsker likevel noen enkle funksjoner som f.eks. oppheng til bukser. Ser da at IKEA Pax-serien virker å være en bra løsning med mange ulike varianter. Vurdere derfor å bare kjøpe noen enkle IKEA Pax-skap på finn. Er det noen som har erfaring med å skru sammen slikt når det har blitt tatt fra hverandre i forbindelse med demontering?

Trenger et en rimelig garderobeløsning og driver å ser litt på hva som finnes. Det blir fort relativt kostbart når man begynner å spesialtilpasse løsninger. Jeg har ikke det helt store behovet, men ønsker likevel noen enkle funksjoner som f.eks. oppheng til bukser. Ser da at IKEA Pax-serien virker å være en bra løsning med mange ulike varianter. Vurdere derfor å bare kjøpe noen enkle IKEA Pax-skap på finn. Er det noen som har erfaring med å skru sammen slikt når det har blitt tatt fra hverandre i forbindelse med demontering?

Jepp . Men den erfaringen er heller dårlig. Endte med å kjøpe nye skap , men bruke opp innredning. Alt kommer an på kordan det er plukket ned.

Der er 40% ( som vanlig ) på elfa og langlo om dagen .
Vi har 2 stk ikea pax , 2 elfa garderober og 1 langlo .
I gamle leiligheten kjøpte vi 2 garderobeskap på salg hos en lokal møbelpusher. Det er desidert billigste vi har hatt, og dei var ikkje noke særlig dårlige heller.

Langlo er veldig bra , og er i en klasse over elfa .
Elfa fungerer helt fint om en vil ha korger og en kan tilpasse mykje sjølv .

• Liker
Reaksjoner: seiltid
@Sciarra
Jeg tenkte å gå for pax tidligere i år når vi skulle ha ny, men endte med å ta noe litt dyrere. Angrer ikke på det nå, da resultatet ble 100% og kommer til å vare i maaange år.
Jeg hentet lokalt, vet ikke kostnaden for forsendelse.

• Liker
Reaksjoner: gullet
Enorme summer som folk virkelig kjem til å merke på lommeboka. Om du sparer heile skatteletten noken år så kan du kanskje klare å hente deg ut en gshock .

Er du heldig så kanskje du kan vise med Vedum sin kalkulator at du betaler rett beløp?

Der jeg bodde i de første 27 år av livet mitt, når politikerne snakket om skattelettelse, folk letet overalt for å finne ut hvor skattene hadde gått opp i andre plasser:LOL:

• Haha
Reaksjoner: Grendel og mr_frodo