Gir bort en fake Daytona mot at den ødelegges på kreativt vis.

Hvorfor ikke sette klokka i ei skrustikke og piiiiiiine den flat så alle kan nyyyyyte sammenpressingen. Lett og filme er det også i forhold til dette med skyting. Hvem har spesialkamera til skuddscener egentlig?

Hvorfor ikke sette klokka i ei skrustikke og piiiiiiine den flat så alle kan nyyyyyte sammenpressingen. Lett og filme er det også i forhold til dette med skyting. Hvem har spesialkamera til skuddscener egentlig?

20 tonns presse som er nevnt i tråden her gir deg nok mer enn en skrustikke. Av de forslagene som er kommet inn synes jeg bybanen eller mitt cnc froslag er best :)

Lurer du på hvordan en fake rolex oppfører seg når den druknes i temperert (ca 950 grader) bad og flytende aluminium?

But, will it blend?

Blendtec_Set_crop.jpg

Bybanen er utvilsomt beste forslag til nå, om noen derimot skulle ha en stridsvogn eller usømmelige mengder med sprengstoff tilgjengelig ser jeg for meg at det også kunne blitt festlig :mrgreen:

Tror vi snakker 25, men husker ikke;) Kinaræl tåler ikke så mye ..

Haha, jeg gir den 2-3 tonn før kassa gir virkelig etter! :mrgreen:

Jeg har lagt ut en tråd med knusing av Daytona. Vi tok den i pressa, men 20 tonn holdt ikke. Den ble på ingen måte flat, men det ble vel en liten sprekk i kassen. Tror ikke du kommer langt med cal 22 heller.

Kan fort bli populært på IG dette :cool:

@Guybrush Threepwood

Jeg lurte på om ikke min Youtube-video kunne brukes av deg, men jeg har ingen "original" - kun snutten på Youtube. Den er forresten satt sammen av stillbilder.

Nå har jeg imidlertid fått en fake DJ eller noe sånt av en nabo som hadde vært i Thailand. Jeg fortalte hvor idiotisk dette var og etter at jeg fikk tømt i han et par flasker musserende fikk jeg klokken for destruksjon. Vi får se hva vi finner på.

Absolutt noe for FWB på IG.

Skrustikke kan du glemme - se lenger opp ;)

Redigert av en moderator:
Jeg liker @Hopalong sitt forslag om destruksjon ved hjelp av syv forskjellige kalibre og en salutt med knallskudd til slutt!

Gleder meg til videoen allerede :)

La klokken oppløses naturlig inne i endetarmen på selger (eller eventuelt kjøper) av shit'en?
Alternativt sammen med knallskuddet til @Hopalong?

Eller selge den på finn.no etterpå - så får vi markedsført hva man synes om fakes. Fake Rolex selges for 1 krone.

Forslag;

det har jo kommet inn så mange kreative forslag nå, så hva om man lar tråden surre litt til før man oppretter en poll og legger inn forslagene?

Men selvfølgelig er alt opp til @Tutto. :mrgreen:

Har kommet mye bra her ja! Vi kan jo vente en stund å se hvordan forslag som kommer inn som @crown guard nevnte og ha en avstemming over det :)

Hva med en mer 'oldfashioned' måte å ødelegge ting på?
Ei 10kg slegge, en stykk ruslebiff og en ambolt bør være like mye tilfredsstillelse av massene som nevnte forslag, samt et greit utløp for aggresjon for nevnte ruslebiff..

Hammer-time;)

apropos "hammertime"

man burde finne adressen til til hammerfjord og sende den til ham uten å si ifra.
Vi får ikke video, men vi kan alle tenke oss i vårt stille sinn at uret vil få hard medfart..

Det hadde vært en fin gest for å få den ydmyke franskmannen tilbake på TS.

apropos "hammertime"

man burde finne adressen til til hammerfjord og sende den til ham uten å si ifra.
Vi får ikke video, men vi kan alle tenke oss i vårt stille sinn at uret vil få hard medfart..

Det hadde vært en fin gest for å få den ydmyke franskmannen tilbake på TS.

Hvorfor??