For sent grabbar.... :p
DJM Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 1.188 Sted Oslo 8. mars 2010 #2 Takker så mye for en hyggelig giveaway!
L LarsE Medlem 22. april 2008 Innlegg 368 9. mars 2010 #3 Jeg tar gjerne en jeg hvis jeg får lov å sette den på en Breitling da
S Sponon Støttemedlem Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.543 9. mars 2010 #4 LarsE skrev: Jeg tar gjerne en jeg hvis jeg får lov å sette den på en Breitling da Klikk for å utvide... Hmmm... Skeptisk.... Ok da, siden jeg er i det glade hjørnet idag
LarsE skrev: Jeg tar gjerne en jeg hvis jeg får lov å sette den på en Breitling da Klikk for å utvide... Hmmm... Skeptisk.... Ok da, siden jeg er i det glade hjørnet idag
DJM Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 1.188 Sted Oslo 16. mars 2010 #5 Mange takk Sponon! Den lå og ventet på meg i postkassen da jeg kom hjem i går Ps. Konvolutten hadde åpnet seg, men reimen hadde heldigvis ikke falt ut!
Mange takk Sponon! Den lå og ventet på meg i postkassen da jeg kom hjem i går Ps. Konvolutten hadde åpnet seg, men reimen hadde heldigvis ikke falt ut!
L LarsE Medlem 22. april 2008 Innlegg 368 16. mars 2010 #6 Må vel også passe på å takke i tråden. Meget hyggelig gest som ble satt pris på! Reima har vært i daglig bruk siden jeg mottok den.
Må vel også passe på å takke i tråden. Meget hyggelig gest som ble satt pris på! Reima har vært i daglig bruk siden jeg mottok den.