Gjør et pek da vel. :)

Medlem
6. des. 2013
Post dine beste / verste / dummeste / flaueste / peneste / osv pek. Bildetråd for klokkepeking. :) Teit tråd? Håper det. :)

Klokka peker mot ... solnedgangen ved Hellestøstranda, Rogaland.

image-4_1_zpsbcc4e38a.jpg

@Loevhagens teite tråd Gjør et pek da vel er altfor teit til å bli forbigått i stillhet, så her er mitt bidrag:

Lawn%20mowing.jpg

Jeg kunne for så vidt like gjerne ha postet under min egen tråd Du vet du har vært for lenge på TS når... under overskriften ...når du matcher NATO med plenen, men skitt au; legger'n her jeg, så får jeg også en anledning til å minne ham om det avsindige misforhold at bildene hans ikke synes om dagen.

Redigert av en moderator:
Verdt å merke seg her er Instagram-brukeren Fremstar ( og hæshtæggen #fremstarpoint) som gjort pekingen til en kunst
... og har noen syke klokker

Verdt å merke seg her er Instagram-brukeren Fremstar ( og hæshtæggen #fremstarpoint) som gjort pekingen til en kunst
... og har noen syke klokker

Ja, Fremstar har vel nesten coinet begrepet via TRF. Usedvanlig hyggelig kar også, tror de fleste som har litt kontakt med han via Instagram blir positivt overrasket.

#fremstarpoint er noe jeg har holdt på med siden @fremstar gikk i knebukser :p

Her møtes tre elver. Mississippi River, Black River og La Crosse River.

En eller annet kjent rødhud i samme by.

John Hancock-building i Chicago.

Jack russel terrier :) ( sitt fint :p )

IMG_7757_zpsa1adc003.jpg

Sjiraffer i Bioparken i Valencia ( var ikke like lydige som hundene, for de satte seg aldri :p hehe )

IMG_7717_zps2899984f.jpg

Da får jeg vel legge inn et peke bilde jeg også. Helt ferskt! Noen som ser hva/hvor jeg peker?

Ferie er det ihvertfall :)

--

448_zpscef3d510.jpg