Gjett lumen!

For min del kan folk poste i vilden sky. Jeg bestemmer ikke det. :)

Eneste grunnen til at jeg skrev det var for at det skulle bli lettere å ha en viss kontroll på hva man gjettet på.

Riktig!

PS: I min iver etter å legge ut dette fantastiske bildet har jeg nok oversett trådstarters regler for denne tråden fullstendig. Det hadde sikkert vært greit nok det, om det ikke var for at jeg i min "grumpy" periode tilsnakket de som gjorde det i begynnelsen. Så, kjære venner, hermed beklager jeg dette på det aller sterkeste.

Riktig!

PS: I min iver etter å legge ut dette fantastiske bildet har jeg nok oversett trådstarters regler for denne tråden fullstendig. Det hadde sikkert vært greit nok det, om det ikke var for at jeg i min "grumpy" periode tilsnakket de som gjorde det i begynnelsen. Så, kjære venner, hermed beklager jeg dette på det aller sterkeste.

Din beklagelse, som var helt på sin plass, er ikke frifinnende, men vil ha noen vekt som formildende omstendighet.

;)

Riktig!

Jeg følger opp med et bilde fra arkivet!

DSC_1046_zps6788e8aa.jpg