Gla'dag!

Medlem
24. april 2013
Innlegg
31
Sted
Oslo
Høy puls og ny boks på bordet!

a_zpsfc18cecc.jpeg


Hvit, firkantet og skjuler en etterlengtet skatt.

b_zps03191de2.jpeg


En krone..

c_zps9e279264.jpeg


..og grønn innerboks. Dette lover godt!

e_zps60649d52.jpeg


Hva skjuler seg under pussekluten?



.....



Klar for avdukning?



.....




f_zps2c2b16eb.jpeg


En vakker 14060M. Denne fortjener et nærbilde!

g_zpsbf87b571.jpeg


Også ett uten bezelbeskyttelse.

i_zps9996dbed.jpeg


Dette er kunst i mine øyne :) Velproporsjonert kunst, kun er en armlengde unna!

j_zpsa17ea7fe.jpeg


Tenk det. Etter uendelig mange uker på WTB-tråden, har jeg på ny fått tak i et eneid, norskkjøpt og komplett eksemplar av min hellige gral. Denne gangen nyeste årgang av den gamle typen med smal kasse og "drilled lug holes" :)

..Vent litt, skal bare hente et klokkeverktøy..


.....



..Sånn.

l_zpsfc9a11f4.jpeg



Der har vi den i sitt rette element :)

Knallfornøyd!
 
Redigert:
Gratulerer med en herlig klokke. En ypperlig inkarnasjon av Rolex Submariner.


PS! Artig at du synes at en dykker er mer i sitt rette element på lærnato enn på lenke, men det ser unektelig fantastisk ut :)
 
Gratulerer med en herlig klokke. En ypperlig inkarnasjon av Rolex Submariner.


PS! Artig at du synes at en dykker er mer i sitt rette element på lærnato enn på lenke, men det ser unektelig fantastisk ut :)

He he, sant :) Lenke eller gummi er nok bokstavlig talt "rette element" for en diver. Komfort og stilmessig til hverdags har jeg falt for skinnato.

Leker med tanken på gummirem. Vet du om noen merker/typer som kler en sub?
 
Redigert:
Synes denne er den fineste. Grattis. :) Kjekt med litt slanke, kurvede former fremfor den litt keitete nye formen.
 
Gratulerer med en klassiker! :D Så veldig bra ut på NATO, men er NATO-remen 18 mm?

Var 20mm da den var ny, men har med tiden strukket seg. Liker at den er litt smal. Synes det gir litt "vintage look" :) Fin kontrast til nylon-natoene i samlingen.
 
Grattis med en strøkent eksemplar, denne var nydelig ;) RubberB har vel fine gummireimer.
 
Gratulerer. Nå skjønner jeg hvorfor det hastet å få solgt Omegaen. Fin erstatning.