Glashütte i dag ** skulle ha vært under "Dagens klokke" **

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
Er i grunnen enig med flertallet, skinnrem gjør seg best på denne...

DSCN1608.jpg

Re: Glashütte i dag

Utrolig stilig med metallnaggel i remen :D .
Bra bilde med passende bakgrunn.
Må få tatt meg en tur til Oslo og se utvalget av Glashutte hos Tidemann. Har veldig lyst på samme modellen som du har bare uten dato. Hm.. men jeg har også lyst på PAM 312 og Rolex Datejust 2. Pokkers greier, nye dyre fristelser hele tiden og slank lommebok, skulle gjerne ha tømt Sparegrisen litt oftere, sukk :|

Første gang jeg så denne klokken bet jeg meg ikke så mye merke i den. Men etter å ha sett den i virkeligheten for andre gang har den begynt å vokse på meg. Den er oversiktelig og sober, veldig lesbar med panoramadato, tydelige arabiske tall, og superlumen i mørket. Sekund reset klokka 8 gir fun faktor og praktisk nytte, og nå med safirglass bak kan man jo bare beundre kaliber 100 som tikker avsted. GO lager fantastiske klokker, men anskaffelse fordrer harde økomomiske prioriteringer...

Forøvrig fint bilde, og gleder meg til å se flere fliegeruhrenbänder med tiden.

_Skjalg

skjalgb skrev:
Forøvrig fint bilde, og gleder meg til å se flere fliegeruhrenbänder med tiden.

_Skjalg

I tillegg til originalremmen, har GO'en nå fått tre ulike aviationstraps å velge i....
DSCN1618.jpg

DSCN1620.jpg

DSCN1509.jpg

Den brune med to nagler, er ca 4mm tykk bøffelhud, og blir nok den som kommer til bli mest brukt...

Takk for oppmerksomheten !

BRIO1368 skrev:
I tillegg til originalremmen, har GO'en nå fått tre ulike aviationstraps å velge i....
...
Den brune med to nagler, er ca 4mm tykk bøffelhud, og blir nok som kommer til bli mest brukt...

Takk for oppdatering, og gratulerer med fine nyanskaffelser! Den stripete remmen ser ut som en original GO.
4mm - det er på tykkelse med en gummirem! Skulle holde en stund. Passer veldig flott til klokken. Hva mer kan man si; jeg er misunnelig :)

_Skjalg

Jeg er også fryktelig misunnelig! Den klokka ser bare superbra ut, og det er en pen samling remmer du har anskaffet!