Overraskende, lekent og spenstig. Jeg liker det. Men prisen er kanskje litt stiv? For 6300 euro kan man jo få en del moro.
6300 for alle fem er et røverkjøp.
Hvem er forhandler av Glashütte Orginal i Norge nå?
Synd at Thune har tatt over. Var innom et par ganger og tittet på Chopard. Aldri fått så dårlig hjelp noensinne.
De viste helt grei service, men de hadde jo ikke peiling på noe som helst med urene.
Går det dårlig for Tidemansen? Han mister vel mer og mer?
De som går rett til forumet uten å se på forsiden har kanskje klart å gå glipp av disse modellene fra GO. Sixties Iconic Collection.
Overraskende, lekent og spenstig. Jeg liker det. Men prisen er kanskje litt stiv? For 6300 euro kan man jo få en del moro.
Synd at Thune har tatt over. Var innom et par ganger og tittet på Chopard. Aldri fått så dårlig hjelp noensinne.
De viste helt grei service, men de hadde jo ikke peiling på noe som helst med urene.
Går det dårlig for Tidemansen? Han mister vel mer og mer?
Det var vel slik at de fikk inn A. Lange & Söhne under visse forutsetninger, som innebar at de ikke kunne fortsette å tilby GO..
Det ryktes om at det ikke var bare derfor, uten at jeg selv har blitt fortalt hele grunnen. Men jeg har et par hypoteser.