Tiedemann er verdt et besøk. Nyhetene fra GO er nydelige og ligger prismessig svært godt i forhold til merker det er naturlig å sammenligne med.
Tenk deg imidlertid veldig godt om før du går innom der. Jeg hentet Zenithen fra service der i forrige uke og er fortsatt i ubalanse etter å ha fått prøvd på noen fantastiske klokker fra GO. Kredittkortet har sjelden vært så nervøst som da, og intet ur i samlingen er skånet for daglig trussel om å bli solgt for å finansiere en ny GO. Kan noen være så snille å overbevisemeg om at jeg har de klokkene jeg trenger?
Jeg løp igjennom butikken i går. Hadde heldigvis litt dårlig tid, ellers kunne det ha blitt dyrt. GO har veldig mange flotte ur, og nyhetene fra Basel i år er vel verd å få med seg. I tillegg til de tidligere nevnte urene har de også et par snasne tourbillion-klokkerutstilt - Blant annet PanoTourbillionXL.
Det hjelper for øvrig ikke å legge igjen lommeboka hjemme, da de fleste av urene de har inne bare er på lån, og således må bestilles (og betales) en gang i (den tid den sorg) fremtiden.