Gledelig gjensyn!

Skulle jeg kvittet meg med alt rasket jeg har og beholdt kun én ville det vært 16710 GMT. Det uret går til absolutt alt. På den annen side; det er jo ikke noe mål å klare seg med kun ett ur!

Denne hobbyen er skummel!

Får igjen takke for alle gratulasjoner. Det er noe litt merkelig ved det å kjøpe tilbake noe man allerede har hatt. Kjøpet føles veldig trygt, men spenningen uteblir på en måte. Samtidig ekstremt happy!

Gratulerer!

Liker spesielt Explorer.. Er diameteren på den 36mm? Ser ikke så liten ut på bildene dine..

Og jeg som aldri hadd trodd at jeg kom til å få lyst på en Rolex:confused:

Gratulerer!

Liker spesielt Explorer.. Er diameteren på den 36mm? Ser ikke så liten ut på bildene dine..

Og jeg som aldri hadd trodd at jeg kom til å få lyst på en Rolex:confused:

Den er 36mm ja, men sammenlignet med feks 36 mm DateJust virker den mye større på håndleddet. Nydelig klokke!

Dette er seriøst siklemateriale... Skjønner godt at du ikke klarte deg uten ND sub, en dag skal jeg ha en sånn. Gratulerer!

Godt å høre at du er "hel" igjen

Og det du sparer i fremtidlige psykologutgifter for å bearbeide en slik brutal adskillelse du har vært gjennom ville uansett overgått prisen på klokkene, så du har egentlig spart penger her!

BTW er det en 1680 som har gjemt seg på andre rad på gruppebildet?

Nope, min 1680 redsub solgte jeg til en hyggelig herremann her på forumet for en tid tilbake. Den du ser er en 16800, såkalt transitional, med matt skive og saffir. En nydelig klokke som kombinerer det beste fra to verdener - vintage feel med høy bruksverdi!

Gratulerer med "nyanskaffelsene" Ursa! Jeg synes du gjorde et klokt valg da du hentet disse tilbake i samlingen. En Aquanaut kommer nok med årene uansett:cool:

Gratulationer Ursa, til nå en meget fin balansert samling... looking good!:D

GRATTIS, Ursa Major!
Her er kompletteringen så definitivt realisert, og det er litt av en samling du besitter! Virkelig vakkert.
:D

Må bare få takke igjen.
Det slår meg at jeg må vært i langt inne i tåka da jeg solgte disse sist.
Kan ikke forstå hvordan jeg har klart meg uten Explorer I...!

Hehe, ja, det spørs vel om du spør meg eller min kone (som fortsatt er lykkelig uvitende selvsagt).

Gratulerer med to Rolex klassikere! Kjenner meg altfor godt igjen i savne klokker som har funnet nye hjem.
Gleder meg til bilder!

Gratulerer, gratulerer!

Flott familiebilde. Har virkelig lyst på hvit Exp II, men når jeg ser hele din "familie" samlet så er det Exp I som skaper begjær og misunnelse. For en nydelig og ukomplisert klokke!

Vel, to dødssynder etter ett enkelt bilde er ikke så verst :-?

Ang Exp I så har Johnny en til 22.9k med papirer og alt. Forstår ikke helt hvorfor den ikke går?
Kanskje jeg som tror markedsprisen er litt høyere enn den er..