Gledet meg hele dagen, endte i "katastrofe"

MrMstone

Støttemedlem
Medlem
30. juni 2013
Sted
Asker
God kveld.

Det enkle er ofte det beste sies det. Jeg har ikke alltid vært enig i det, men har endret litt mening den siste tiden.

Når denne klokken ble tilgjengelig var det bare å slå til.

Rett og slett en Panerai Radiomir PAM 210. Base uten sekundviser og dato. Nydelig ren og klassisk. Første gang jeg har en Radiomir. Må si jeg liker den godt, kanskje hakket bedre enn Luminor, får la den få noen dager.

Den nevnte "katastrofen" skjedde da jeg skulle skifte reim, noe jeg gledet meg sykt mye til. Moralen er; ALDRI SKRU UT SKRUENE PÅ EN RADIOMIR OVER ET "LANGHÅRET" TEPPE!!!!! Borte for godt....

Om noen har en liggende, eller tips om hvor man får tak i en slik skrue, gi meg mer enn gjerne en PM :)

Bjerke får en tlf i morgen også...

God kveld videre :)

Gratulerar med ny Radiomir. Den var flott. Hoppas att den blir ett tag ;) Trist med skruven dock...

Gratulerer med ny klokke! Jeg hadde forsøkt å sette i en ny støvsugerpose i en støvsuger for deretter å gå over teppet, for deretter å sjekke innholdet i posen. Erfaring tilsier at det er større sjanse for å finne den igjen:)

Gratulerer med en flott Radiomir! Få tak i en god magnet og ikke støvsug med det første!:) Den som leter skal finne!:rolleyes:

Gratulerer med ny klokke! Jeg hadde forsøkt å sette i en ny støvsugerpose i en støvsuger for deretter å gå over teppet, for deretter å sjekke innholdet i posen. Erfaring tilsier at det er større sjanse for å finne den igjen:)

Prøvde det. Hjalp dessverre ikke.

Gratulerer med flott klokke. "Teppedansen" har jeg gjort noen ganger selv og forhåpentligvis lært av det.

Stjel en nylonstrømpe fra dama, tre den over støvsugerslangen og ta en runde til. Da har du filterteret sitt:) Og sist, men ikke mist; Gratulerer!

Grattis med knallkul Panerai!
Må vel innrømme at mine frykt over hva katastrofen var, kan hende var noe verre enn hva som var tilfelde - heldighvis :)

Grattis med knallkul Panerai!
Må vel innrømme at mine frykt over hva katastrofen var, kan hende var noe verre enn hva som var tilfelde - heldighvis :)

Hahaha... ja, enig i det. Men der og da, etter å ha fått klokken i hus, og ventet på en rem fra utlandet, så virket katastrofen total.

Jeg forestilte meg et scenario som involverte gulvfliser. Dette var da ingen sak. Gratulerer!

Gratulerer med meget flott klokke. Ser du unboxer i halvmørket livredd for at kona skal buste deg ;)
Eh....vær også litt smart når du skal støvsuge med nylon på tuppen etter skruven du så sårt mangler :mrgreen:

Grattis!

Jeg foreslår en slik benk til neste rem-bytte:p

Centrepunch%20bench.jpg