Glycine Airman F 104 Regulateur. Kjøpe eller ikke?

Medlem
17. jan. 2012
Sted
oslo
Var innom Ossur Solheim her om dagen for å hente min Seiko OM fra service. Da falt mine øyne på denne ruggen som smilte til meg fra disken. Må inrømme at det var kjærlighet ved første blikk. Ble ingen handel da, men ..... spesiel klokke.

Hva synes "menigheten" ? :D

f-104.jpg
[/IMG]

Til å ha så stor diameter, så det ut for meg til at den ikke var så voldsom på armen. Fin og litt annerledes klokke.

Men det er bare du som kan avgjøre om den er verdt å kjøpe eller ei.

Var innom Ossur i eget ærend for et par uker siden og av det han hadde i klokkeboksen var Glycine abselutt morsommest. Jeg falt kanskje mest for combat-modellen men de med 24timersvisning er svært så flotte de med.

Kjøp du så kan vi sikkle på bilder ;)

Glycine som merke er svært så solidt bygget rundt en mindre familiebedrift med 100+ år på nakken efter hva jeg fikk fortalt

Umiddelbart ser den tøff ut. Så hvorfor ikke...noen ganger må man følge sin intuisjon.

Ser den har betegnelse F 104. Er det en tribute til det gamle jagerflyet Starfighter...?

Artig sak. Selv ville jeg nok hatt en del tilvenningsproblemer med å lese tiden, særlig GMT-visningen, men det hadde vel kommet etter hvert.

Likte den godt - veldig annerledes, men på en god måte. Oversiktlig og fin 24timers urskive som ikke virker for trang, som 24t ur ofte ender opp med å være. Nydelig bakside også iflg. jurawatches videoen.

Om du falt for den, så hvorfor ikke? :)

Takker for innspill )
Skal ikke se bort i fra at jeg ............. ;)
Fatboy: Usikker mtp. tributen til Starfigher.

Prøvd å finne mer info, men ikke så mye info om Glycine der ute i forhold til visse andre "coca cola og pepsi" klokkemerker hehe :mrgreen: