Glycine Combat Sub Golden Eye

Den var skikkelig kul! Liker Glycine meget godt. De har mye bra til latterlig bra priser.

+11

Meget pent ur. Glycine går dessverre altfor ofte under radaren på folk når man skal ha noe skikkelig bra uten å måtte selge sin mor og eller bror. Veldig flott ur dette her.
 
Nice. Har fulgt med på combat i årevis, skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har en. Gratulerer :)
 
Gratulerer med nytt, jeg syntes denne var kjempefin med en nydelig fargepalett i hele klokka. Kanskje det bare er årstiden men føler at det var kanskje den ultimate høstklokken dette her.:D

Er enig med deg i at navnet er litt "over the top", combat- ja med militær 24h skive og sub med dykkerbezel, men golden eye:confused:
 
Gratulerer med nytt, jeg syntes denne var kjempefin med en nydelig fargepalett i hele klokka. Kanskje det bare er årstiden men føler at det var kanskje den ultimate høstklokken dette her.:D

Er enig med deg i at navnet er litt "over the top", combat- ja med militær 24h skive og sub med dykkerbezel, men golden eye:confused:

Tusen takk Jon Ali :D