Glycine relanseres i Norge

haha, du har impulskontroll som en måke. Gratulerer! :) Gleder meg til å se den

;)

Jeg også!

Synes denne er utrolig lekker. Dessverre var det en limited edition og utsolgt forlengst.

1000S4.jpg

Den der var MEGET pen! :)

Spennende, da venter vi også :) Er det noe estimert leveringstid ?

Aner ikke. Den blir sendt fra England i morgen...

Selv har jeg denne luringen - en Incursore Half-Hunter (46mm). "Limited" (ble laget 999 av den) edition fra 2009.

122nifp.jpg

I tillegg har jeg en vakker Altus fra slutten av 60-tallet liggende hjemme. Har vurdert å selge Half-Hunteren, men Altusen kvitter jeg meg aldri med - et nydelig ur!

Var en tur innom Ossur Solem i går etter jobb, og han hadde flere modeller inne som jeg fikk prøve. Bl.a Airman, F104, Combat Sub, Incursore og Lagunare. Personlig syntes jeg F104-serien blir litt for sær, men de andre ga et virkelig positivt inntrykk.

En hyggelig fyr bak disken tok seg god tid til å vise meg de modellene han hadde inne, og han kunne fortelle at han i mange år hadde kjøpt disse direkte fra fabrikken, og hadde solgt relativt godt.

Klokken jeg virkelig falt for var en Combat automatic han hadde med brun skive. Nydelig klokke, og innenfor rekkevidde med en prislapp på 5500,-.

Desverre ingen bilder, da jeg har en gammeldags telefon som primært er bygget for å ringe med, og speilrefleksen lå igjen hjemme.