GMT Master åttitalls versus Submariner 2000 pluss

Hvilken gull rolex velger du av disse to

• GMT MASTER NIPPLE DIAL

Stemmer: 42 70,0%
  • SUBMARINER 2000 - 2003 MODELL

Stemmer: 18 30,0%

• Antall stemmer
    60
Takk for alle deres svar. Dette var nydelig :) Er overrasket må jeg si. Var sikker på omvendt resultat slik at dette var lærerikt. I og med at øverste bilde er av min hånd og med mitt ur, er jeg ekstra fornøyd :) :) :)

Nipple GMT

GMT med nipple dial seff. "Lukter" av klasse etter min mening.
(også fordi jeg prøver å "close" en med nipple dial riktignok i billigere versjon gull stål og rootbeer)

Har ikke du Golfmaster fra før av, @Greg?

3_2.jpg

Redigert av en moderator:
Jeg hadde valgt Sub til meg fordi i min verden er :
- nyere bedre
- den blå penere mot gull
- lenken

Men du har vel en gull med oyster allerede som i tillegg er kraftigere? Da hadde det blitt GMT.

Ikke et lett valg dette. Den gamle GMT-masteren er jo bare kulheten selv, og bezel + dial komboen er slående stilig. Men så er ikke akkurat den blå gullsuben en kjedelig klokke heller, og den er jo perfekt til sommersesongen vi går i møte også - den blå skiven våkner virkelig til live i solen. Tanken av å ta en kald øl på en strand med den på armen burde trekke frem et smil hos de fleste.

Nei jeg har sannelig ikke peiling. Begge er råkule, flip a coin. :p

Redigert:
Har ikke du Golfmaster fra før av, @Greg?

3_2.jpg

Ja du thomas, du @Thomas her går det unna... Jeg sluttet å spille golf i fjor høst faktisk... Golfsettet jeg solgte resulterte i flere kjøp samt salg siden den gang

Oyster er skitlekkert i gull, herr @adamskater!
Men her har vi et stort dilemma, begge disse oysterne er superkule.
Jeg vetta f#$n hva jeg hadde valgt.
.
.
.
OK, fått tenkt meg om.

Selv om jeg digger nipple gmt ville jeg valgt den nyere fetteren i sub!
Den gjør seg ikke akkurat bort i rett lys (beklager kvaliteten på bildet, jeg er langt fra noen fotograf)
IMAG0258-1.jpg

Hadde valget stått mellom subben og 116718 er valget soleklart. Sistnevnte har du jo eid tidligere, greg, og er 100 prosent sweet og i manges øyne 110 prosent vulgær. Det kan jeg leve med.

Maria-Shriver-and-Arnold-Schwarzenegger_zps3d26f499.jpg

Kanskje ikke så lett og se hva han har på armen. Men det er en helgull GMT meg jubilee lenke. :D