Takk for alle deres svar. Dette var nydelig Er overrasket må jeg si. Var sikker på omvendt resultat slik at dette var lærerikt. I og med at øverste bilde er av min hånd og med mitt ur, er jeg ekstra fornøyd
GMT med nipple dial seff. "Lukter" av klasse etter min mening.
(også fordi jeg prøver å "close" en med nipple dial riktignok i billigere versjon gull stål og rootbeer)
Ikke et lett valg dette. Den gamle GMT-masteren er jo bare kulheten selv, og bezel + dial komboen er slående stilig. Men så er ikke akkurat den blå gullsuben en kjedelig klokke heller, og den er jo perfekt til sommersesongen vi går i møte også - den blå skiven våkner virkelig til live i solen. Tanken av å ta en kald øl på en strand med den på armen burde trekke frem et smil hos de fleste.
Nei jeg har sannelig ikke peiling. Begge er råkule, flip a coin.
Ja du thomas, du @Thomas her går det unna... Jeg sluttet å spille golf i fjor høst faktisk... Golfsettet jeg solgte resulterte i flere kjøp samt salg siden den gang
Oyster er skitlekkert i gull, herr @adamskater!
Men her har vi et stort dilemma, begge disse oysterne er superkule.
Jeg vetta f#$n hva jeg hadde valgt.
.
.
.
OK, fått tenkt meg om.
Selv om jeg digger nipple gmt ville jeg valgt den nyere fetteren i sub!
Den gjør seg ikke akkurat bort i rett lys (beklager kvaliteten på bildet, jeg er langt fra noen fotograf)
Hadde valget stått mellom subben og 116718 er valget soleklart. Sistnevnte har du jo eid tidligere, greg, og er 100 prosent sweet og i manges øyne 110 prosent vulgær. Det kan jeg leve med.