gmt master 2 1996 mod

Medlem
8. nov. 2010
Heisann, har fått tilbud om å kjøpe en gmt master 2 fra 1996 "coke". Følger ikke med boks og papirer , men derimot et assuransebevis..
Klokka er veldig fin, syns jeg:)
Hva vil "riktig" pris være?

Et sted godt ned på 20-tallet. Kommer også an på om den har sett service de siste årene.
Jeg ville sagt 22-23k om den ikke har hatt service siste 6-7 år.
Legger en på 2-3k så er de ofte nyere og med papir (som i seg selv er verdt endel)

kjøpte nylig en coke fra briljantwatches fra 1993 (en 16700 ) uten boks og papirer
betalte ca 24 men nå er jo johnny kjent for å ta litt over markedspriser men igjenn dette synes mange det er verd siden du vet hva du får når du handler der (BW)
så er enig i 20 + opptil max 24-25 uten papirer

ok, takk for hjelpen! Er en 16710, gleder meg veldig til å få den på armen. Har prutet den ned til 18500:)

Da er jeg den stolte eier av gmt master2:D takk til venninna til svigermor som ville få vekk tinga til eks gubben!

Får bruke kikkehullet før jeg åpner døra en stund fremover;) Var hos urmaker med klokka idag, viser seg at den trenger full service. Noen tips om hvilken urmaker jeg bør bruke?

Får bruke kikkehullet før jeg åpner døra en stund fremover;) Var hos urmaker med klokka idag, viser seg at den trenger full service. Noen tips om hvilken urmaker jeg bør bruke?

Bjerke gjør grundig jobb, men forvent å klare deg uten klokke til over jul. Tidemann tok en Rolex for meg på 2 uker...