Gmt master 2003 er dette en bra pris!

Medlem
22. feb. 2013
Sted
Oslo
Hei!
Har fått tilbud om å kjøpe en y serie gmt master 2 i gull/ stål 2003 mod til 42000.
Alt av eske sertifikat medfølger og 1 års garanti.
Klokken kommer nylig fra service og skal være strøken.
Er dette en grei pris synes dere?

Hei!
Har fått tilbud om å kjøpe en y serie gmt master 2 i gull/ stål 2003 mod til 42000.
Alt av eske sertifikat medfølger og 1 års garanti.
Klokken kommer nylig fra service og skal være strøken.
Er dette en grei pris synes dere?

De er priset i området 35-40' avhengig av stand, så for denne som virker strøken er ikke prisen vill. Prut til 40' og kjøp:) Den nye modellen (med maxi-dial, nye kassa, nye lenka, kjeramisk bezel, oppdatert urverk, etc) ligger i prisleiet 58-69'.

De er priset i området 35-40' avhengig av stand, så for denne som virker strøken er ikke prisen vill. Prut til 40' og kjøp:) Den nye modellen (med maxi-dial, nye kassa, nye lenka, kjeramisk bezel, oppdatert urverk, etc) ligger i prisleiet 58-69'.

Takker :)
Her er klokken
dr. watch - klocka

Dette står om klokken

Märke: Rolex
Modell: GMT Master 16713

En original och nyservad Rolex GMT Master II (40mm) Modell # 16713 Date i 18k Guld och Stål med svart tavla och svart sifferring och Oysterlänk i samma material. Klockan är i ett extremt gott skick! Endast små spår av användande på boett, vridring och Oysterlänk. Klockan är en Y serie såld 2003!

Original boxar, cert och certhållare, tags, instruktionsbok samt 1 års Garanti ingår vid köp.

Pen klokke: GMT-Master kler gull-stål.

46000 SEK blir ca 41000 NOK. Med 25% avlat til Sigbjørn Johnsen & Co når den krysser grensen blir det 51200 NOK.. Knappest noe kupp, til den prisen..

Redigert:
Hadde helt glemt avgiftene. Og da blir det jo fort dyrt ja. God det er noen som er våkne her chrgod :D

Kan jeg spørre hvorfor du er så gira på og kjøpe fra utlandet? Jeg syns det støtt og stadig dukker og mye lekkert her inne og på finn. Hvis du vil ha en tt GMT så ville jeg nok hatt litt is i magen og sett hva som kan oppdrives her inne, så kjøper du ihvertfall så trygt og sikkert som man kan få det vil jeg tro.

Hadde helt glemt avgiftene. Og da blir det jo fort dyrt ja. God det er noen som er våkne her chrgod :D

Kan jeg spørre hvorfor du er så gira på og kjøpe fra utlandet? Jeg syns det støtt og stadig dukker og mye lekkert her inne og på finn. Hvis du vil ha en tt GMT så ville jeg nok hatt litt is i magen og sett hva som kan oppdrives her inne, så kjøper du ihvertfall så trygt og sikkert som man kan få det vil jeg tro.

Har vært her i 2 Mnd på jakt uten at det har dukket opp noe i gull og stål....
Det dukker opp mase i stål men ikke gull/stål :(
Har en svensk kompis som bor i Norge som skal ta inn klokken :)
Svensk statsborger...og jeg kan da vel "låne" den fra han kan jeg ikke?

Hva med denne..?
TimeZone : Sales Corner » Rolex GMT-Master II 18K/SS 16713 Jubilee w/ All Boxes, Papers, Service - $4999

2000 modell GMT-Master II, full pakke. En selger med mange salg.

36000 inn til Norge, hvis matten min er korrekt etter to fredagspils. Du kan da bære den med god samvittighet. Nesten så jeg har lyst på den selv, men jeg trives godt med min lokalkjøpte GMT-Master 16750 :)

Søk på watchrecon.com for å få et godt utvalg av annonser fra internasjonale klokkeforum.

"Klokken er brukt av kontormenneske". :D Første gang jeg har lest det i en annonse! :)

Redigert:
Da kjører du på med nato ;) hehehe. Jeg bare tuller, skjønner at du vil ha den som du vil ha den. Man har lett for og bli fort kresen i detta gamet skjønner jeg. Hehehe.

Nå ble det jo linka til en GMT over her ser jeg. Så du får ha lykke til med kjøp, så venter vi på unboxing. :D

Edit: Er det bare meg eller er nipple dial på kanten av og være litt småsexy?

Redigert:
Husk også at hvis garantien skal ha noe verdi, må klokka over grensen flere ganger. Kjipt å miste en klokke i tollen siden man skulle "spare" mva. Nok av eksempler på det!

Husk også at hvis garantien skal ha noe verdi, må klokka over grensen flere ganger. Kjipt å miste en klokke i tollen siden man skulle "spare" mva. Nok av eksempler på det!

Er det ikke bare å ta klokka på armen og kjøre til Sverige?
Blir man stoppet så hvordan kan de da vite noe som helst?
(Jeg oppfordrer ikke noen til å gjøre det, ei heller sier jeg at jeg kommer til å gjøre det)

Er det ikke bare å ta klokka på armen og kjøre til Sverige?
Blir man stoppet så hvordan kan de da vite noe som helst?
(Jeg oppfordrer ikke noen til å gjøre det, ei heller sier jeg at jeg kommer til å gjøre det)

Jeg foreslår at du tar en titt på forumreglene:cool:

EDIT: Hvorfor tar du ikke kontakt med Jonny på briliantwatches og hører hva han kan oppdrive? Da slipper du og ha paranoia for å bli lurt...?

Redigert:
Send en PM til Mogens.

Jeg synes ikke det var så pent med det som ser ut som "overpolert" gull på lenken, men mulig det er slik det skal være...

Send en PM til Mogens.

Jeg synes ikke det var så pent med det som ser ut som "overpolert" gull på lenken, men mulig det er slik det skal være...

Helt enig Send Mogens en Pm... Slipper du og tenke på at du handler fra en du ikke kan stole på eller at du kan bli lurt. Disse gutta selger 100% ekte klokker...