GMT-Master II Blå/sort eller sort?

Er det bare jeg som ikke digger GMT med blå/sort bezel? Føler den blå fargen blir litt kjedelig kombinert med svart. De kunne lansert en med litt sprekere farger sfeks Orange/svart, gul/svart, (PO) orange/blå eller helt blå bezel hadde i mine øyne vært en heftigere kombo.

Eller drister jeg meg ut på ustødig grunn? ;)

Edit: On topic, jeg hadde valgt ingen av delene. Pepsi/Coke er veien å gå. :)

Redigert:
Er det bare jeg som ikke digger GMT med blå/sort bezel? Føler den blå fargen blir litt kjedelig kombinert med svart. De kunne lansert en med litt sprekere farger sfeks Orange/svart, gul/svart, (PO) orange/blå eller helt blå bezel hadde i mine øyne vært en heftigere kombo.

Eller drister jeg meg ut på ustødig grunn? ;)

Du er nok litt på ustø grunn her. Ikke fordi fargekomboene du foreslår nødvendigvis er styggere eller penere enn blå/svart, men fordi det ikke er mulig å lage dem. Grunnen til at Rolex valgte nettopp blå/svart er utelukkende fordi dette er den eneste komboen som de fikk til å lage. (Jeg jobber ikke i Rolex, så dette er ikke direkte fra hestens munn, men basert på diverse internettsider). :)

Helsort.. Nyyyydelig med den røde viseren!

Så den på en person på bussen i dag og var enda penere "in real" enn jeg hadde forestilt meg!

@jsf
UUUuuÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææ!

Smaken er som kjent todelt;)

Du er nok litt på ustø grunn her. Ikke fordi fargekomboene du foreslår nødvendigvis er styggere eller penere enn blå/svart, men fordi det ikke er mulig å lage dem. Grunnen til at Rolex valgte nettopp blå/svart er utelukkende fordi dette er den eneste komboen som de fikk til å lage. (Jeg jobber ikke i Rolex, så dette er ikke direkte fra hestens munn, men basert på diverse internettsider). :)

haha, visste jeg beveget meg på ustø grunn. ;) Nå er riktignok de fargekomboene over ikke noe jeg selv ville valgt, men kun noe jeg fiklet med i photoshop. (Hvis noen har noen ønsker/idéer om fargekomboer på klokker så kan jeg alltids trikse litt).
Personlig er GMT Pepsi min favoritt og er noe som jeg kommer til å eie en dag. Helt blå bezel er også utrolig pent, men disse er det ikke mange av. Jeg ante ikke at blå/svart var den eneste komboen som Rolex fikk til å lage med Ceramic bezel. :p

Redigert av en moderator: