Gnag fra samboer.. IGJEN!

Ohhh, der kom jeg meg akkurat unna gitt. Satt her og humret og lo av tråden, og fikk sp.målet "hva er det som er så morsomt på det nerdete forumet ditt igjen nå da??? Få se ..." Og om hun da hadde bladd seg tilbake til mitt innlegg om hvordan jeg får ting inn under radaren, ja da hadde det blitt et særdeles dårlig 2013 på far ...

Men heldigvis kom junior på 2 år pappa til unnsettning, da han satte igang sirenen i første etage, og hun måtte gå ned "da jo jeg har lagt begge unga osv, så er det vel din tur nå???" phuuu, saved by the bell ...

Ehh, dvs hvis hun leser dette også ...ja ...da sliter jeg en smule.
 
gnagete samboer

Nå fikk jeg det til! Lånte mac´n bort til samboern, og gjett hva som dukker opp når hun åpner safari? " Gnag fra samboer... IGJEN" i en åpen fane. Hu tok ikke helt den humoristiske undertonen her, så jaggu ble det et Jamie Oliver-merke også..

Men hun er veldig snill og søt da! <--- Les dette, Hanne!

Du kler Jamie Oliver merke da ;)

Morro å lese alle tips og triks for å skjule ting for konemor. Er som en annen som skrev her, det letteste er bare å leve med litt risting på hodet. Og et Jamie Oliver merke i panna. Interessen hos denna her er kanskje litt større enn hun utgir seg for, så å skifte reim eller skive hadde ikke funka. Er det virkelig noen som går på det?
 
WOMAN.jpg