Go og no go? Hirsch Grand Duke på BP FF (mange bilder på side 3)

G

Guest571

Guest
Jeg synes det ble kult, hva synes dere?

729e774b.jpg

f2824305.jpg

ccedca8b.jpg

2ab6b9f8.jpg

Beklager elendige bilder, dårlig tid - skal jo straks være på NURK.

Synes dette kledde.
Men så er jo oppmerksomheten kjappt som fy rettet på kassen og tavla og ikke reimen,
tror du kommer "unda" med mye på en så karakteristisk og flott kokke.
Gummi neste?

Du kunne satt et par gamle gymsokker på den klokken der, og den hadde fortsatt sett bra ut... Go go go

Skal litt til å få en BP FF til å se "no go" ut. ;)

Jeg synes denne remmen ser veldig kul ut, og passet meget bra. Klart at uttrykket kanskje blir noe mindre sporty og mer "dressy", noe den absolutt takler fint. Og det er jo strengt tatt halve poenget med lær - det er jo ikke dette du kler klokken i når du skal på stranden.

Absolutt "go" fra min side ihvertfall.

Definitivt go! Jeg tror du kan ha BP FFen på en gummistrikk og fortsatt få Go fra mange her inne. Fantastisk klokke!!:cool:

Så ikke posten din kawatching, men jeg skrev jo nesten akkurat det samme som deg. Ser ut som vi er enige hvertfall :) Har du prøvd den på nato, Mathfjeld?

Nydelig klokke, men er ikke spesielt fan av denne kombinasjonen. ;)

1. Jeg syns som oftest diver + pen skinnrem blir feil. Divere bør i mine øyne være utstyrt med en rem som trekker de i "tool watch" retning fremfor å forsøke å dresse de opp.
2. Er generelt ikke så begeistret for kontrastsøm på skinnremmer.

FFen er kjempeflott på originalremmen, men både gummi og NATO gjør nok også susen. Kanskje også en distressed skinnrem fra Hodinkee.

Ærligtalt så synes jeg ikke det var så fett jeg.. men tror det handler mest om strukturen på remen.. jeg tror den kan være tøff på en hodinkee strap jeg! .)

eh. skulle ha lest forrige taler! oops. men da er vi to som stemmer for hondinkee i alle fall. :)