J
For meg så blir det som å være forelsket i en dame du ikke kan få, og derfor bli sammen med en som ligner, men som er mye billigere. Mulig du kan få noe tilfredstillelse ut av det, men neppe noe varig forhold.
No go!
For meg så blir det som å være forelsket i en dame du ikke kan få, og derfor bli sammen med en som ligner, men som er mye billigere. Mulig du kan få noe tilfredstillelse ut av det, men neppe noe varig forhold.
No go!
No go!
Om dere måtte velge, (les: du må kjøpe en av disse klokkene, selv om du ikke er interessert), hva hadde du gått for? - milsuben så klart
/cosmo
Som andre har vært inne på er jo MilSuben ikke et reelt alternativ for de fleste av oss. Jeg ville gått for en vintage Omega Seamaster 300 om det er designet som tiltaler deg.
Bilde hentet fra http://omegauk.webs.com/
No go!
Som andre har vært inne på er jo MilSuben ikke et reelt alternativ for de fleste av oss. Jeg ville gått for en vintage Omega Seamaster 300 om det er designet som tiltaler deg.
En Milsub er en 5513 med ekstra detaljer på skiven, en annen bezel og anderledes visere.
Den føles akkurat som en hvilken som helst annen vintage sub på nato.
Eller kanskje ikke helt...
Den er litt magisk. Slags styggpen. Pirrende. Som hun dama som aldri hadde kommet på forsiden av Vogue, men når hun smiler, kjenner du det helt ned i underlivet.
Jeg liker homage klokker. Men de har den ulempen at de mangler karismaen til de ekte sakene. Derfor uteblir tinglingen.
@Cosmo: send meg en pm, så kan du få prøve den.
@jayeff: enig. Du må bare ha den i boksen og på armen en tid, så kjenner du den lille forskjellen.