God Påske!

Medlem
20. okt. 2010
Sted
Asker
Påskeharen (eller egentlig kyllingen kan det se ut) kom som bestilt til meg iår med 2 esker
DSC_0666.jpg

Den ene litt større
DSC_0650t.jpg

enn den andre

DSC_0658.jpg

men begge med fint innhold

DSC_0655t.jpg

DSC_0660.jpg

En Eterna KonTiki FourHands

DSC_0652.jpg

som har fått litt tid på håndleddet allerede

DSC_0665.jpg

og til slutt en Speedmaster Chrono Date som såvidt er klekket ut av esken

DSC_0662.jpg

Har lovet min konfirmant sønn ikke å ta den i bruk før han får sin PO i mai.

God påske alle sammen!

For en hyggelig hare.

Liker særlig godt den Eternaen. Flotte fargekombinasjoner på hender og skive. Også i god tid før Kontiki-filmen blir klar også. :D

Super Eterna! Fatter ikke hvorfor de ikke har AD i Norge, blir kanskje orden på det nå som det blir film?

Film? Har jeg gått glipp av noe?

Edit: Haha, kon tiki-filmen ja! Jeg som håpet det det skulle komme en skikkelig dokusåpe om Eterna sin historie.

Gratulerer med to klokker som virkelig tåler dagslys! Liker godt den kremfargede skiven til Eternaen, den gir en herlig vintagefeeling :D
Min hilser

IMG_0260.jpg

IMG_0254.jpg

Super Eterna! Fatter ikke hvorfor de ikke har AD i Norge, blir kanskje orden på det nå som det blir film?

Det er absolutt synd at Eterna ikke har en eneste norsk AD. Det virker som Eterna de siste årene har fått en større satsing, så det er lov å håpe at de gjør sitt comeback til Norge etterhvert :)

Gratulerer med to flotte klokker.:D
Er litt usikker på hva jeg skal synes om den trenden med doble og trippel unboxinger som herjer TS for tiden. Man kan jo få prestasjonsangst av mindre.;)

Gratulerer med to flotte klokker.:D
Er litt usikker på hva jeg skal synes om den trenden med doble og trippel unboxinger som herjer TS for tiden. Man kan jo få prestasjonsangst av mindre.;)

Jeg har skjerpet meg! Siste unboxing var bare én klokke :)

Har du kjøpt enda en Eterna klokke ? Er det samme type som den du kjøpte i Okt/Nov ifjor? Godt noen støtter opp om Eterna interessen her hjemme, det fortjener de. Uansett kjempefine klokker, og spesielt Eternaen syntes jeg har en svært stilful fremtoning.

Gratulerer med to nydelige ur. Men, brukte ikke Tor H. egentlig Rolex både på Kontiki og Ra I og II ferdene????? Forsåvidt fullstendig uinterressant. Klokkene dine er nydelige.

Frode.

Gratulerer med to nydelige ur. Men, brukte ikke Tor H. egentlig Rolex både på Kontiki og Ra I og II ferdene????? Forsåvidt fullstendig uinterressant. Klokkene dine er nydelige.

Frode.

Thor Heyerdahl brukte Eterna på KonTiki-ekspedisjonen, men Rolex GMT-Master på Ra I og II.

http://rolexblog.blogspot.com/2009/11/thor-heyerdahl-1980-rolex-pepsi-gmt-ad.html

[video=youtube;ByqSjA0Brxk]http://www.youtube.com/watch?v=ByqSjA0Brxk[/video]

Her er forøvrig en review jeg skrev om Eternaen min for en stund siden. samme klokke, bare annen farge på skiven :)
http://www.tidssonen.no/forum/showt...iki-Four-Hands-Review&highlight=eterna+review