Flott skrevet Tom og grattis med en herlig keeper. Den kledde du :)
Qwestern Støttemedlem Medlem 4. feb. 2016 Innlegg 4.548 Sted Kongeriket Norge 20. des. 2016 #41 Flott skrevet Tom og grattis med en herlig keeper. Den kledde du Reaksjoner: TomB
Nessuno79 Støttemedlem Medlem 6. mars 2011 Innlegg 3.260 Sted Asker 20. des. 2016 #42 Grattis med lekker sak @TomB Håper denne blir Reaksjoner: TomB
TomB Støttemedlem Medlem 25. jan. 2010 Innlegg 4.334 Sted Trondheim 21. des. 2016 #43 Qwestern skrev: Flott skrevet Tom og grattis med en herlig keeper. Den kledde du Klikk for å utvide... Nessuno79 skrev: Grattis med lekker sak @TomB Håper denne blir Klikk for å utvide... Takk gutter. Klokken er rett og slett nydelig, men jeg har vært i gamet lenge nok til å vite at de færreste er keeper Tiden får vise hva som skjer, men akkurat nå er jeg nyforelsket
Qwestern skrev: Flott skrevet Tom og grattis med en herlig keeper. Den kledde du Klikk for å utvide... Nessuno79 skrev: Grattis med lekker sak @TomB Håper denne blir Klikk for å utvide... Takk gutter. Klokken er rett og slett nydelig, men jeg har vært i gamet lenge nok til å vite at de færreste er keeper Tiden får vise hva som skjer, men akkurat nå er jeg nyforelsket