God start på helga

Gratulerer!:D
Denne fredagen tar det jo helt av på utboksing!
Den ene klokken flottere enn den andre. Dette er virkelig en lekkerbisken.:)

Takk igjen:) En tidlig start på dagen fordi en liten frøken er lys våken 0530, blir bektraktelig bedre når en har noe nytt å fikle med.

Gratulerer så mye med ny klokke. Har ikke prøvd den på armen, men på bilder vokser den på meg.

Gratulerer med en fantastisk klokke som ikke er så vanlig å se :) Har ennå til gode å se en slik i levende live.

Gratulerer med en fantastisk klokke som ikke er så vanlig å se :) Har ennå til gode å se en slik i levende live.

Tusen takk:) Vil på det sterkeste anbefale å ta en titt på denne. Detaljene holder høy klasse, og det er et flott fargespill i skiva. Tror Tidemann har inne 39mm versjonen..

Tusen takk:) Vil på det sterkeste anbefale å ta en titt på denne. Detaljene holder høy klasse, og det er et flott fargespill i skiva. Tror Tidemann har inne 39mm versjonen..

Jeg er sjelden i Oslo, men hvis jeg skulle havne på Tidemann skal jeg garantert prøve den. Denne klokken er jeg nysgjerrig på :)

Vet du om det er Transatlantique eller Aeronavale de har inne? Dvs, blanke eller hvite visere?