Gode salgstriks er ikke alltid like, ehe, gode....

Ikke glem:

Folk fra Østfolll

Og noen:

:p:p:p

Negre
Asiater (spes. japser)
Mongoloide
Handikappede
Enbeinte
Albinoer
Analfabeter
Generelt mindre pene mennsker

...og alle andre med tegn på avvik må IKKE ironiseres over. De kan til nød få interessere seg for klokker, men de bør vel helst holde sin interesse for seg selv. Ihvertfall ikke selge klokkene sine.
 
Negre
Asiater (spes. japser)
Mongoloide
Handikappede
Enbeinte
Albinoer
Analfabeter
Generelt mindre pene mennsker

...og alle andre med tegn på avvik må IKKE ironiseres over. De kan til nød få interessere seg for klokker, men de bør vel helst holde sin interesse for seg selv. Ihvertfall ikke selge klokkene sine.

Enig. Alle med et anelse avik fra den gjengse perfekte nordmann bør man ikke kommentere. Rett og slett fordi de er mindreverdige, veldig skjøre og kan ikke forsvare seg selv. I tillegg er alle utlendinger og handikappede mindre intelligente og dermed født uten selvironi og muligheten til å forstå humor;)
 
Jeg reagerte ikke fordi jeg måtte mangle humor, glimt i øyet eller lider av generelt tungsinn og mistenksomhet. Jeg reagerte fordi det som ble postet var ufint og bar preg av dårlig stil, eller en øl for mye.
Jeg synes ikke det skal være rom for slike bemerkninger, ferdig med det.
Det burde vel være enighet om at ambisjonsnivået på forumet bør ligge litt høyere en å snakke om hvor noens foreldre kommer fra.
 
Ja, ja - det er slike tråder som denne som gjør at dette forumet dessverre ikke er mer enn det det er per i dag ....

På tide at den godt skulte fremmedfrykten enkelte har bør forbli uskrevne
 
Fremmedfrykt kan ikke fjernes ved krangling på et forum, men må fjernes via positive, førstehånds erfaringer med ikke-etnisk norske (dersom det er hva man er skeptisk til...) mennesker.

Man kan være så politisk korrekt man bare vil og også gjerne si fra om hva man føler er akseptabelt eller ikke, men det kan ikke endre en persons oppfattelser og syn på ting.

Har man vokst opp i indre ørsta uten en eneste hudfarge annen enn rosa tilgjengelig og alt man egentlig har dannet seg et bilde av er nyhetene i vg er det kanskje vanskelig å se for seg at ikke-etnisk norske også er normale folk.
 
For vi her på forumet er jo helt normale, konforme personer...
(Personlig synes jeg egentlig at alle vi her inne er übercoole og alle andre noen nerder.):confused:
 
(Personlig synes jeg egentlig at alle vi her inne er übercoole og alle andre noen nerder.):confused:

Du sier det som om dette vare noe annet enn innlysende, Frodo ;)

Anyway, det er vanskelig å formidle ironi, humor og glimt i øyet på et forum. Derfor kan vi holde oss for gode til å rakke ned på annet enn quartz-verk, selv om det ikke er så vondt ment.