Godt kjøp

Medlem
4. jan. 2013
Innlegg
18
Sted
Oslo
Hei har tittet på denne på finn.no en rolex submariner

Rolex ur til salgs - FINN.no mobil

Hva syns godtfolket, kun ett bilde men prisen virker i mine øyne rimelig( selv med 4-5000 satt av til service)

Er ny i dette så setter pris på all råd og tips fra kunnskapsrike personer:)
 
Hei har tittet på denne på finn.no en rolex submariner

Rolex ur til salgs - FINN.no mobil

Hva syns godtfolket, kun ett bilde men prisen virker i mine øyne rimelig( selv med 4-5000 satt av til service)

Er ny i dette så setter pris på all råd og tips fra kunnskapsrike personer:)

Er ikke veldig kunnskapsrik selv, men mine tanker er som følger:

Dette er veldig billig. VELDIG billig. Jeg hadde aldri kjøpt klokka uansett hva.
Joa, kanskje det er et realt kupp, men på den andre siden så kan du gå på en skikkelig smell.

Stjålet? omfattende feil ved urverket? hvem vet?

Spar heller litt ekstra, og kjøp en godt brukt en MED sertifikat og eske. Da tror jeg du vil bli mer fornøyd.
Ikke bare fordi du får en nyere, eller en som kanskje ikke trenger service, men rett og slett den sikkerheten du får med på kjøpet.

My 2 cents

Som sagt. Ikke veldig kunnskapsrik, men dette er min mening
 
Personlig ville jeg ikke brukt 14000 på noe som ikke kom med papirer.
 
Ta en titt på den. Om klokken er ekte og tikker og går så må dette være et bra kjøp. Tror ikke at denne personen i utgangspunktet er en "bad-guy".

Om ikke du kjøper den så tar jeg den gjerne.
 
Takk for ærlige svar og ikke minst rask respons, jeg skal avtale et møte og kommer tilbake med oppdatering:)
 
Det at han bor på Nesøya betyr at han trolig er opptatt av penger og sikkert har nok.. Da kan han finne på slike dumme ting. Håper du vet hva du ser etter når du møter han.. Det er i så fall årets billigste Sub.
 
Da ble et et bra kjøp om den var legit. Regner en 5k så blir den strøken og er vel da verdt 3-5k mer..